Jeg har startet en indkøber-service, hvor virksomheder kan outsource deres indkøb til mig. Min hjemmeside hedder www.indkobsafdelingen.dk. Det var helt efter planen, at der ikke skulle et "e" ind efter o i "indkøb". Desværre har jeg nu fundet ud af, at der er et firma, der kører på www.indkoebsafdelingen.dk med næsten identisk service.
Hvad ville I gøre? Skifte navn eller bare leve med det? Skal lige nævne, at jeg på torsdag i næste uge skal i landsdækkende avis med min service og det ville godt nok være træls, hvis den anden hjemmeside får al opmærksomheden.
Har I et godt forslag til nyt navn, hvis det er det, det ender ud med?
Jeg ville nok overveje at ændre navnet, der er alt for mange der vil komme over til den anden side, selvfølgelig kan det også generere noget trafik den anden vej.....
men hvis du vil være seriøs med det, så ville jeg overveje et andet navn.
Jeg har startet en indkøber-service, hvor virksomheder kan outsource deres indkøb til mig. Min hjemmeside hedder www.indkobsafdelingen.dk. Det var helt efter planen, at der ikke skulle et "e" ind efter o i "indkøb". Desværre har jeg nu fundet ud af, at der er et firma, der kører på www.indkoebsafdelingen.dk med næsten identisk service.
Hvem kom først med firma?
Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.
Det gjorde de! Jeg var ikke grundig nok i min research lige på det punkt. Har dog talt med dem og de har ikke umiddelbart nogen kommentarer til at vi hedder næsten det samme.
Det gjorde de! Jeg var ikke grundig nok i min research lige på det punkt. Har dog talt med dem og de har ikke umiddelbart nogen kommentarer til at vi hedder næsten det samme.
Så står du - alt andet lige - dårligere stillet i fremtiden. Jeg synes du skal overveje at ændre navnet.
Begrundelse: Hvis jeg skulle besøge "indkøbsafdelingen" på nettet, ville jeg først prøve indkoebsafdelingen.
Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.
Først og fremmest vil jeg lige fortælle at jeres side langt bedre forklarer tingene i kundehøjde, så der har i en stor fordel. Ligeledes er den anden side fyldt med fejl, når jeg ser på den gennem mozilla.
Jeg har tidligere været inde på din side og kan huske at jeg dengang tænkte at det ikke rigtigt resonnerede hos mig med en "indkøbsafdeling".
Jeg ville tænde mere på noget i retning af "Indkøbsservice" eller måske "Indkøbsportalen - os med den gennemsigtige service for store og små" eller noget, der måske trigger ud fra dette. "Indkøbsafdelinger" er i mit hoved fra et liv i store koncerner tunge at danse med med meget stramme strukturer - hvorimod "service" er mere brugerrettet mod deres reelle behov. Det kan jeg forestille mig jeg ikke er ene om.
go vind Sophie
MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore