Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navnesammenfald - hvad gør jeg?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har startet en indkøber-service, hvor virksomheder kan outsource deres indkøb til mig. Min hjemmeside hedder www.indkobsafdelingen.dk. Det var helt efter planen, at der ikke skulle et "e" ind efter o i "indkøb". Desværre har jeg nu fundet ud af, at der er et firma, der kører på www.indkoebsafdelingen.dk med næsten identisk service.

Hvad ville I gøre? Skifte navn eller bare leve med det? Skal lige nævne, at jeg på torsdag i næste uge skal i landsdækkende avis med min service og det ville godt nok være træls, hvis den anden hjemmeside får al opmærksomheden.

Har I et godt forslag til nyt navn, hvis det er det, det ender ud med?

Håber på god hjælp som altid her på Amino.

Michael Kousgaard

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 12:45

Jeg ville nok overveje at ændre navnet, der er alt for mange der vil komme over til den anden side, selvfølgelig kan det også generere noget trafik den anden vej.....

men hvis du vil være seriøs med det, så ville jeg overveje et andet navn.

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 13:01

Indkøberen/Fokus:
Jeg har startet en indkøber-service, hvor virksomheder kan outsource deres indkøb til mig. Min hjemmeside hedder www.indkobsafdelingen.dk. Det var helt efter planen, at der ikke skulle et "e" ind efter o i "indkøb". Desværre har jeg nu fundet ud af, at der er et firma, der kører på www.indkoebsafdelingen.dk med næsten identisk service.

Hvem kom først med firma?

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:09

Det gjorde de! Jeg var ikke grundig nok i min research lige på det punkt. Har dog talt med dem og de har ikke umiddelbart nogen kommentarer til at vi hedder næsten det samme.

Michael

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 13:13

Indkøberen/Fokus:
Det gjorde de! Jeg var ikke grundig nok i min research lige på det punkt. Har dog talt med dem og de har ikke umiddelbart nogen kommentarer til at vi hedder næsten det samme.

Så står du - alt andet lige - dårligere stillet i fremtiden. Jeg synes du skal overveje at ændre navnet.

Begrundelse: Hvis jeg skulle besøge "indkøbsafdelingen" på nettet, ville jeg først prøve indkoebsafdelingen.

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 13:17

Du må ændre i en fart.....til indkoebschefen.dk el. lign.  Big Smile

Husk at købe den i alle afskygninger...

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:23

Du har ret Michael... ØV!

Tak for buddet, Business. Det var ikke dårligt, slet ikke...

Andre med gode navne?

Michael

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 13:26

Hej Michael

Først og fremmest vil jeg lige fortælle at jeres side langt bedre forklarer tingene i kundehøjde, så der har i en stor fordel.
Ligeledes er den anden side fyldt med fejl, når jeg ser på den gennem mozilla.

Jeg har tidligere været inde på din side og kan huske at jeg dengang tænkte at det ikke rigtigt resonnerede hos mig med en "indkøbsafdeling".

Jeg ville tænde mere på noget i retning af "Indkøbsservice" eller måske "Indkøbsportalen - os med den gennemsigtige service for store og små" eller noget, der måske trigger ud fra dette.
"Indkøbsafdelinger" er i mit hoved fra et liv i store koncerner tunge at danse med med meget stramme strukturer - hvorimod "service" er mere brugerrettet mod deres reelle behov. Det kan jeg forestille mig jeg ikke er ene om.

go vind
Sophie

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:36

Hej Sophie

Tak for roserne og rådet. Det vil jeg bruge "brainstormen". Havde faktisk "Leverandørservice" fra start, men synes at det var for langt.

Michael

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 14:09

totalindkob.dk og totalindkoeb.dk ?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)