Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er dommen nær

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er ved at have lagt sidste hånd på grund modellen af min hjemmeside og blog http://www.kimkampp.com - den vil senere blive udvidet med forskelligt indhold - men er selvfølgelig spændt på at høre hvorledes den ser ud i andres øjne.

Så for dem der har tid, mulighed og lyst - vil jeg se frem til lidt feedback på sitet, gerne på design, SEO, brugervenlighed osv.

På forhånd tak

Med venlig hilsen

Kim Kampp

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:32

En rigtig pæn side. Det første jeg faldt var dog at al tekst var skrevet med "bold/fed" hvilket hurtigt generet øjet en smule. Jeg ville nok anvende en normal font type og kun bruge bold i overskrifter.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 14:37

Det samme som Rasmus

.. men overvej om du vil hedder noget med " Group ". Personligt får jeg lange boller over folk der kalder sig noget med " XX Gruppen ". Specielt når man så tjekker deres virksomhed , og finder ud af at det er en virksomhed med èn ansat. Lad være med at snyd eller overdriv overfor kunderne. Selv Stein Bagger kunne ikke slippe afsted med det

Desuden synes jeg heller ikke det passer til en coachingvirksomhed at hedde noget med " Group "

Blot min ydmyge mening

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Fra  House of Visions Skrevet kl. 14:43

Hej Rasmus

Mange tak

Det kan du have ret i - lavede det egentlig med fed for at det skulle være lettere at læse, men der kan man bare se :-)

Dbh.

KIm

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Fra  House of Visions Skrevet kl. 14:46

Hej Movement

Tak for inputtet

Er nu fordi jeg har tilknyttet nogle coaches, men okay kan godt se din pointe - så skal jeg nok forklare mere om det i stedet

Dbh.

Kim

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 14:55

Hej Kim

Okay fair nok. Jeg synes nu kun man kan kalde sig noget med " gruppen ", hvis man er en større koncern. Det muligvis bare min smag :)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Fra  House of Visions Skrevet kl. 15:01

Hej Movement

Er bare ingen måde enormt vigtigt for mig at tilføje Group - tværtimod, og kan da sagtens se din pointe, var blot for at danne ramme om de coaches jeg benytter, men vil nok hellere skrive mig ud af det end i et navn er heldigvis en ny tanke / tilføjelse så godt input - bortset fra dine sammenligninger :-)

Dbh.

Kim

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:16

Cool

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:14

hmm, jeg må indrømme, at jeg ikke er super vild med din side.. der er især 3 ting som jeg synes ødelægger den lidt - beklager hvis det bliver hårde ord;

Der er overhovedet ingen fotos.. Jeg vil gerne se et billede af dig, lokaler eller andet.. siden virker tom uden og ikke så tillidsvækkende.
Der er faktisk ikke en gang et logo.

Siden mangler noget personlighed..Hvis jeg skal finde en coach, skal det være en person som tiltaler mig, som jeg ikke har noget imod kommer tæt ind på livet af mig. Så dvs jeg har brug for fotos af personen, (er i flere så et foto af hver person).. Jeg vil vide hvilken uddannelse du har, hvad du tidligere har lavet, hvem du er som person, hvilke forudsætninger du har for at kunne lære mig noget. Der står hele tiden "vi", men hvem er vi?

Jeg kan ikke lide farverne, den orange øverst og gulligbrune nederst, synes jeg ikke passer sammen, det er meget dystert.
Men det er selvfølgelig en smagssag.

Jeg synes skriften er alt, alt for stor, jeg tog mig selv i lige at rykke hovedet en halv meter tilbage for at kunne læse det ordentligt.

Jeg opdagede efter 5-10 min., at der er en side, som hedder om kim kammp, men som man kun kan se med små bogstaver nederst, det vil sige man lægger ikke mærke til den.. Den skal være øverst, for det første man vil gøre er, at se, hvad du er for en fisk.
På siden er der en lang opremsning af nogle brands og firmanavne, uden overhovedet at forklare, hvad noget af det er.. Det virker rodet og min første tanke er, at folk der spreder sig i 100 retninger, som regel tager munden for fuld og ikke rigtigt bliver god til noget af det. Jeg tror, du skal nøjes med, at reklamere på siden for dét du vil sælge på siden. Så hvis siden skal sælge coaching og foredrag, så lad den handle om det.
Og så skal siden om dig selv være meget mere uddybende, og igen, med fotos af dig!

Især fordi en coach må være en person som skal hjælpe dig med at få styr på nogen ting, så det er ekstra vigtigt at du virkelig viser, at du har styr på det.

Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 18:36

Jeg er enig med ovenstående kommentarer.

Tekst er for stor og halvdelen af siden består af orange bjælke og stor overskrift. Prøv om du kan komprimere det lidt så man ikke skal scrolle så meget.

Ja, jeg vil også gerne vide mere om dig og dine erfaringer. Det er noget af det første jeg beder konsulenter fortælle om inden evt. arbejde kan påbegyndes.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)