hmm, jeg må indrømme, at jeg ikke er super vild med din side.. der er især 3 ting som jeg synes ødelægger den lidt - beklager hvis det bliver hårde ord;
Der er overhovedet ingen fotos.. Jeg vil gerne se et billede af dig, lokaler eller andet.. siden virker tom uden og ikke så tillidsvækkende.
Der er faktisk ikke en gang et logo.
Siden mangler noget personlighed..Hvis jeg skal finde en coach, skal det være en person som tiltaler mig, som jeg ikke har noget imod kommer tæt ind på livet af mig. Så dvs jeg har brug for fotos af personen, (er i flere så et foto af hver person).. Jeg vil vide hvilken uddannelse du har, hvad du tidligere har lavet, hvem du er som person, hvilke forudsætninger du har for at kunne lære mig noget. Der står hele tiden "vi", men hvem er vi?
Jeg kan ikke lide farverne, den orange øverst og gulligbrune nederst, synes jeg ikke passer sammen, det er meget dystert.
Men det er selvfølgelig en smagssag.
Jeg synes skriften er alt, alt for stor, jeg tog mig selv i lige at rykke hovedet en halv meter tilbage for at kunne læse det ordentligt.
Jeg opdagede efter 5-10 min., at der er en side, som hedder om kim kammp, men som man kun kan se med små bogstaver nederst, det vil sige man lægger ikke mærke til den.. Den skal være øverst, for det første man vil gøre er, at se, hvad du er for en fisk.
På siden er der en lang opremsning af nogle brands og firmanavne, uden overhovedet at forklare, hvad noget af det er.. Det virker rodet og min første tanke er, at folk der spreder sig i 100 retninger, som regel tager munden for fuld og ikke rigtigt bliver god til noget af det. Jeg tror, du skal nøjes med, at reklamere på siden for dét du vil sælge på siden. Så hvis siden skal sælge coaching og foredrag, så lad den handle om det.
Og så skal siden om dig selv være meget mere uddybende, og igen, med fotos af dig!
Især fordi en coach må være en person som skal hjælpe dig med at få styr på nogen ting, så det er ekstra vigtigt at du virkelig viser, at du har styr på det.