Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobilpriser

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Jeg kunne ikke finde mit teleselskab M1 , kigget lige om jeg kunne få det billigeret i forholde til de andre selskaber Smile

Hvis du vil tjekke det findes der et pr gode sider her, http://telepristjek.dk/beregn.aspx - hvis det er mobilabonnement du vil tjekke og her http://www.tilskudsmobil.dk/ - hvis det er den billigst måde at købe en mobil med abonnement.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 08:46

Casper Schneider:

Min mening

Jeg er imponeret over det arbejde du ligger i det. Driver selv en del websites, og ved hvad det kræver af tid og energi.

En blæret feature kunne være ligesom Google der løbende foreslår hvad du vil skrive når du taster. Så når du har skrevet "iph"... så har den selv valgt Iphone.

Jeg tror du kan få en god omsætning hvis du oprettede dig på Arto, BaBoom og alle de andre ungdomssites og deltog lidt i debatterne omkring mobiltelefoner.

Skriver du det ind i HTML filen, eller laver du arbejdet via et system?

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Det er lavet i det program der findes hos One. Dog er der enkelte ting, hvor man bliver nødt til at skrive i koden, f.eks. hvis links skal åbne i et nyt vindue osv.

Tak for ros Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 08:56

Mikael christiansen:

Jeg må sige du ligger energi i siden , ved for min egen side synes der er nyt at lave hver dag Yes

Jeg kunne ikke finde mit teleselskab M1 , kigget lige om jeg kunne få det billigeret i forholde til de andre selskaber Smile

Tak for ros Big Smile

Jeg kunne godt have valgt at lægge M1 og CBB på og dem har jeg også på alle mine sider med taletid. Men CBB er alt for dyre med deres mobiler og hos M1 er mobilerne også generelt i den dyrere ende og så er halvdelen udsolgt. Desuden har M1 en certifikat fejl i deres webshop.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 09:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu jeg ikke den store programmerings ekspert, men kunne det ikke være muligt at lave sådan den opdaterede automatisk pris fra teleselskabernes hjemme? Eller det kan ikke laves?

Ville spare dig meget arbejde... :D

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:39

verdens rigeste mand:

Nu jeg ikke den store programmerings ekspert, men kunne det ikke være muligt at lave sådan den opdaterede automatisk pris fra teleselskabernes hjemme? Eller det kan ikke laves?

Ville spare dig meget arbejde... :D

Jeg er startet med Google annoncering for denne side og jeg klager ikke over timelønnen Smile Men jo, hvis man ville smide et par 100k efter en programmør, så kunne han sikkert godt lave et system der gik ind og læste priserne hos mobilselskaberne og selv ændrede dem. Jeg tror dog ikke engang at selskaberne selv har sådan et system. Jeg har lagt mærke til at når Callme ændrer prisen på en mobil, så er det ikke alle steder på deres undersider at de husker at ændre den.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicolaj:

Mikael christiansen:

Jeg må sige du ligger energi i siden , ved for min egen side synes der er nyt at lave hver dag Yes

Tak for ros Big Smile

Jeg kunne godt have valgt at lægge M1 og CBB på og dem har jeg også på alle mine sider med taletid. Men CBB er alt for dyre med deres mobiler og hos M1 er mobilerne også generelt i den dyrere ende og så er halvdelen udsolgt. Desuden har M1 en certifikat fejl i deres webshop.

onfone minuter er vidste den enest der var billigere end m1 , med mit nuværende forbrug  takker for linket

jeg er ikke den der bruger mobil så meget skal bare have det billigt Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:13

Troede det var mobiltelefoner du hentydede til Smile

Men der er ikke mange øres forskel på taksterne hos lavprisselskaberne. Hvis du ikke ringer ret meget, så er M1 gratis 50 nok billigst/gratis. Herudover kører Unotel med halv pris resten af året, så man ringer for 25 øre i minuttet, sekund afregnet, men så er der tilgengæld ingen opstarts bonus. Den billigste måde at ringe på er nok at skifte selskab hver gang man har brugt startpakken, så koster taletiden jo kun ca. 10-20 % af den normale pris.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)