En dygtig sælger behøver ikke at "snyde" og jo jeg har skrevet lidt om hvordan branchen fungere! Og jo det skal, for google har som en selvfølge også tlf sælgere. Du havde da ikke troet at bare fordi man hedder "google" så behøver man ikke lave opsøgende salg, men at de lever af at folk/firmaer selv ringer ind?? og nej jeg arbejder der ikke selv, men har en ven som har gjort, og en som gør.
""Og nej, jeg er ikke en luder, jeg er ikke til salg. Jeg har et standpunkt!"" <-- Man har et standpunkt til man tager et nyt
Og jo det skal, for google har som en selvfølge også tlf sælgere. Du havde da ikke troet at bare fordi man hedder ''google'' så behøver man ikke lave opsøgende salg, men at de lever af at folk/firmaer selv ringer ind?? og nej jeg arbejder der ikke selv, men har en ven som har gjort, og en som gør.
Kig på denne tråd, og du vil erfare at du tager skammeligt fejl.
''''Og nej, jeg er ikke en luder, jeg er ikke til salg. Jeg har et standpunkt!'''' <-- Man har et standpunkt til man tager et nyt
Forskellen mellem mig og dig er, at jeg tror på en skaber og et liv efter døden, hvor vi alle skal stå til ansvar for vores handlinger. Og det er også de handlinger hvor vi har snydt folk! Mit standpunkt forbliver mit standpunkt, jeg er ikke opportunist, populist eller luder!
At andre firmaer sælger fra/for Google har da INTET med om Google selv har tlf sælgere ansat at gøre. Google har selvfølgelig tlf sælgere ansat til at sælge og promovere deres produkter/serviceydelser på deres site, da et opkald er langt den hurtigeste måde at få fat i kunderne på.
Google har selvfølgelig tlf sælgere ansat til at sælge og promovere deres produkter/serviceydelser på deres site, da et opkald er langt den hurtigeste måde at få fat i kunderne på.
Dit argument om, at det er den hurtigste måde at få kunder på er meget subjektivt. Jeg tror det vil være meget besværlig for Google, at overtale folk til at oprette en konto og selv administrere sine adwords. Derfor vil jeg ikke tro, at de selv udbreder budskabet via telefonsælgere. At jeg ikke kun tror det, men ved det, skyldes at Google gentagende gange har fortalt, at de ikke har telefonsælgere ansat til at sælge deres AdWords :)
At andre firmaer sælger fra/for Google har da INTET med om Google selv har tlf sælgere ansat at gøre. Google har selvfølgelig tlf sælgere ansat til at sælge og promovere deres produkter/serviceydelser på deres site, da et opkald er langt den hurtigeste måde at få fat i kunderne på.
Du har tydeligvis ikke læst den tråd jeg ellers bad dig kigge på.
Så tillad mig at citere fra den tråd: Der er desværre en hel del virksomeder der ringer rundt og udgiver sig for at være Google. Det er ALTID løgn og bedrag. Google bruger IKKE telefonsælgere og har IKKE engageret eksterne telesalgsvirksomheder til at sælge deres produkter. -deMib
Og en mere:
Google har ikke samarbejder med andre marketingvirksomheder om salg af deres produkter, og Google har ikke - hverken direkte eller indirekte, telesælgere ansat. Så hvis man bliver ringet op ved man det er bedrag.
Google sælger deres annoncer til både virksomheder og bureauer - på samme måde som alle andre annoncemedier. Og nogle af disse virksomheder har så valgt at indgå i et kommisions-samarbejde kaldet GAP. Men selv dem der indgåt i GAp er stadig IKKE sælgere for Google, de representerer ikke Google og det er ikke ansat af Google. -deMib
Hvis du stadig påstår at Google har telefonsælgere ansat, og derimod mener at Mikkel deMib ikke har ret, så tror jeg vi er mange herinde der gerne vil se bevis for din påstand.
Jeg bøjer mig. Har taget fejl, og må have sammenlignet google med et af de andre steder, det må i undskylde, og har heller ikke kunne finde noget at bakke min påstand op med. Synes bare det virker underligt, med de må så bruge en hel del penge på at sende skriftlige tilbud ud til virksomheder så, når nu at de ikke har en eneste tlf sælger, eller promovere de deres service ydelser / produkter på anden måde??
Dato: 24-11-2006 10:47:34 Forfatter: von h Jeg bøjer mig. Har taget fejl, og må have sammenlignet google med et af de andre steder, det må i undskylde, og har heller ikke kunne finde noget at bakke min påstand op med. Synes bare det virker underligt, med de må så bruge en hel del penge på at sende skriftlige tilbud ud til virksomheder så, når nu at de ikke har en eneste tlf sælger, eller promovere de deres service ydelser / produkter på anden måde??
Nej Han arbejder for et andet!! Jeg ved ikke hvorfor jeg fik til det at være google, men huskede forkert, hvilket er grunden til at jeg har været inde og skrive at jeg tog fejl.