Her forleden ringede "google" til mig og tilbød mig reklameplads på google.... hmm.... Jeg spurgte om han ikke kunne sende noget materiale til mig, hvor han frækt og uopdragent svarede at jeg skulle svare ja eller nej nu, ellers ville jeg blive glemt. Bare glem mig sagde jeg...
Er du sikker på at det ligefrem var google? Er flere gange blevet ringet op af firmaer der præsenterer sig som et eller andet med google... De vil som regel hjælpe mig med at få mig i top på google... Ved hjælp af adwords... Men fordi de er superflinke mennesker kan de gøre det for 4 kr pr klik, og ikke 9 kr som det normalt koster... Når jeg så siger at jeg selv klarer det for under 1 kr pr klik bliver de ret hurtige mærkelige, og smutter igen uden den store kamp...
Selvfølgelig var det ikke google, læg mærke til at jeg skrev det i kursiv og fed skrift. Google ringer aldrig ud til kunderne. Det er bare grotesk hvordan folk kan finde på at snyde andre.
hehe nej - men jeg har fundet nummeret på Aaborg zoo, så næste gang en bestemt uønsket sælger ringer fx
fra radio energy som bliver opkaldet viderestillet. Vil jo ikke misbruge de offentlige resourcer for egen morskabs skyld. Har tænkt på at sponsorer en abe derinde, så må begrænse telefonchikanen hehe.
Citat : "...Selvfølgelig var det ikke google, læg mærke til at jeg skrev det i kursiv og fed skrift. Google ringer aldrig ud til kunderne".
Den bliver du nok nødt til at uddybe?? for hvis du mener at google ikke har nogen tlf sælgere der ringer ud vedr. reklamer/annoncer/adword o.s.v så er du da helt forkert på den.
Var det ikke dig der stolt fortalte hvordan du snød folk? Du skal ikke komme og fortælle mig at google har telefonsælgere... Er du måske en af dem? Hvis de har, så giv mig da et eksempel, bare de ikke er ludere som dig.
Og nej, jeg er ikke en luder, jeg er ikke til salg. Jeg har et standpunkt!