Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er bare dygtig!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommentar fra en god kunde [selvfølgelig] Big Smile

"Fleksibel og punktlig. 2 ord der ikke altid går hånd i hånd da fleksibilitet ofte i Branchen gør at andet ligger i en bunke, - men du har evnen og overblikket til at holde rigtig mange bolde i luften hvilket er beundringsværdig, - det hører til den absolutte sjældenhed at møde en så fleksibel samarbejdspartner som altid formår at levere til tiden (altid før aftalt tid faktisk, - og endda udenfor ”normal kontortid”), - en fornøjelse som der er fare for man tager for givet, - men som man så oplever anderledes når man arbejder med andre leverandører

Du har gentagne gange reddet et projekts forløb på den ene eller anden måde, - teknisk, kreativt, - men absolut også tidsmæssigt, - hvor man ved at der sker noget med sagen, - hvis ikke det er løst med det samme, - så skal du nok finde frem til en løsning og levere varen, - hvor man samtidig er opdateret på forløbet."

So, hit me, hvis du står og mangler en dygtig grafiker.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:25

Dejligt med ros end i mellem - det kan alle bruge, og man går langt på literen efter sådan en flot kommentar.

Tillykke med det...

Mvh

Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:28

Ja, ik? Jeg er heller ikke til at skyde igennem! Men for mit vedkommende er det nok mere at få det formidlet ud til andre også, da jeg ikke er den store sælger, og nogle har svært ved at forstå, at man kan arbejde med sådanne komplekse opgaver fra en privatadresse i Vestjylland.

Måske jeg burde sætte et navn på kunden: Lars Jørgensen, Phoenix Design Aid A/S, Randers.

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 12:43

Tillykke Bettina - jeg er sikker på, at du har fortjent det Cake

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 13:00

Hej

DEJLIGT at nogen "tør" sende ros ud om sig selv - det skal vi have meget mere af !!

I landet for janteloven er blevet til, er vi ALT for tilbøjelige til at fokusere på begrænsninger, fiaskoer og hvad vi IKKE kan - istedet skal vi allerede fra børnehaven lære alle at tænke i : MULIGHEDER, SUCCES og HVAD VI KAN.

Til sidst vil jeg bare sige at når man gør sit arbejde GODT, er stabil og ærlig - så behøver man ikke være den store sælger, blot være STOLT af det man gør godt, og så turde fortælle andre det...

TILYKKE  - og jeg tror du inspirerer andre til også at stå frem, og fortælle om deres succeser.........

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:08

sandfær-andersen:
So, hit me, hvis du står og mangler en dygtig grafiker.

Du ved, at du står højt på min favoritliste over grafikere.
Det kunne have været mig, der havde formuleret ovenstående.

God vind.

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:10

Hej Korntved

Jeg gjorde det også nogle gange som lønmodtager, for der fik man jo også kun kommentarer fra ledelsen, når det var gået galt. Vores administrerende direktør blev i hvert fald en dag noget overrasket, da jeg gik ind på hans kontor og spurgte, hvad man fik, når man havde gjort det skide-godt? hehe!

Han er chef for Phoenix Design Aid i dag, som kommentaren her øverst er fra. Lars er dog projektleder og medejer – og tidligere kollega.

Andre, jeg har været ærlig over for i tidens løb, er jeg blevet fyret af. Måske derfor mange ikke tør sige noget?

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 13:24

Hans Stokholm Kjer:

Du ved, at du står højt på min favoritliste over grafikere.
Det kunne have været mig, der havde formuleret ovenstående.

Også mig!

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 13:25

Ja det er ikke alle der syntes at ens opfattelse af sandhed, er den rigtige.... så er det jo ærgerligt - men det er klart med risikoen for en fyreseddel, så er motivationen for at sige sin mening blevet "stækket" lidt....

Jeg har selv prøvet det "omvendte" - jeg bad om en samtale med min chef for at "skælde ham ud" - for måden han fyrede nogle af mine ledende kollegaer på (de blev fyret med et brev den 23. december - så kunne de jo "hygge" sig med det i julen).

Det dejlige var at chefen faktisk erkendte at det ikke var særlig smart, og at det kunne have været gjort på næsten 10 andre måder, som var bedre.

Jeg havde det godt med at have ytret min mening,  og sikret at han ikke gjorde noget lignende fremadrettet (regner jeg med ) :-)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:32

Jeg tror heldigvis at langt de fleste chefer ( og andre) kan tåle - og faktisk værdsætter sandheden.

Jeg har aldrig selv oplevet andet - og har ikke holdt mig tilbage skulle jeg hilse og sige Smile

En medarbejder der bare taler efter munden er trist for både medarbejderen selv og kollegaen/chefen, og der kommer ikke noget positivt frem.

Mange steder - specielt i Østen - er det desværre således, og det er med til at udviklingen i virksomheden går langsommere end nødvendigt, men de er bare opdraget således...

Mvh

Jesper

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)