Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi skal have ny webshop

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Sep 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal som overskriften lyder have en ny webshop, vores nyværende system er noget vi selv har strikket sammen bygget ¨på zencart, og det har efterhånden sine begrænsninger. Vi har nedenstående krav til vores nye shop:

Integration med webpack

Integration med GLS pakkeshop, både til udskift af labels og så kunderne kan vælge pakkeshop i shoppen.

Integration af nuværende produkter, kategoriser, valgmuligheder, lagerantal, vægt osv.

Mulighed for daglig lageropdatering via CSV fil fra ekstern leverandør.

Relaterede produkter, under produkter og i indkøbskurv

”kunder der købte dette produkt valgte også”

Køb uden at oprette sig som kunde med adgangskode osv.

Fuld integration med betalingsgateway ( automatisk hævning af penge ved afsendelse)

Mulighed for en form for grupperabat til bestemte kundegrupper

Gavekortkoder med rabat % og rabat beløb

Admin kommentere til ordre

T&T mail til kunden ved afsendes, fra både gls og post Danmark

Feed til prisvis, kelkoo osv.

URL skal være SEO optimeret

Mulighed for nemt at lave ”dagens tilbud”

Flere leveringstid på produkter fx 1-2 dage 2-4 dage og mere end 4 dage.

Flere fragtmoduler, fx ekspresselevering, økonomilevering, gls pakkeshop mm.

Fuld integration med google analystic

”del på facebook knap”

Trust pilot ”Trust score” på siden. 

Ubegrænset nyhedsmail system

Integration af produkter og evt. kunder fra tidligere webshop (zencart)

Mulighed for automatisk mail til kunder fx 14 dage efter køb

Derudover ønskes tilbud på/ hjælp til at finde en stabil hosting løsning.

Fakta:

Trafik august 2009

63.20 GB

For at kunne byde på denne opgave forventes det at I kan tilbyde et domo login til administartionssystemet samt link til fungerende shop på samme system.

Vi er ikke interesserede i bud på shops bygget på standart oscommerce

Levering i 2009 er et krav.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 6 person

Tag en snak med Henrik fra Danskwebinnovation.dk - dem kan jeg klart anbefale.

Såvdt jeg hurtigt kunne gennemskue det, så indeholder deres shop, alt hvad I har brug for - og sikkert også mere.

Held og lykke med det.

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvad er din email? Jeg har lidt spørgsmål før jeg kan lave et tilbud til dig Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. Jun 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Sep 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi kan sagtens bygge en custom shop og egen server med ubegrænset trafik. Intet problem.

Jeg kan ikke sende Privat besked??  har du en email? ellers kan du skrive en privat besked til mig så skriver jeg tilbage.

Mvh Leo Bøke

www.ewebdesign.dk

leo@ewebdesign.dk

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,8 stjerner givet af 4 person

Casper Blom:

Tag en snak med Henrik fra Danskwebinnovation.dk - dem kan jeg klart anbefale.

Såvdt jeg hurtigt kunne gennemskue det, så indeholder deres shop, alt hvad I har brug for - og sikkert også mere.

Held og lykke med det.

Jeg kan også helt klart anbefale Henrik fra Danskwebinnovation.

Held og lykke med den nye webshop!

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 8 person

Hejsa

Vi kan tilbyde en professionel Magento webshop:

Demoshop: http://demo.magentocommerce.com/

Admin: http://demo-admin.magentocommerce.com/index.php/admin/ (username / password: admin / 123123)

Vi leverer en køreklar shop inkl. unikt design tilpasset jeres forretning + professionel hosting hos Magentohotel.dk og betalingsgateway hele første år for en samlet pris på kun 9.995,-

Prisen kan lade sig gøre fordi vi outsourcer design og udvikling og kun har QA i Danmark.

Et par forbehold:

 

I står selv for at lægge produkterkategorier/produkter samt tekster ind i systemet. Vi kan evt. lave et tilbud på at få overført de eksisterende produkter.

I er velkommen til at kontakte mig herinde eller læse mere på http://getashop.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm

Er mit indlæg virkeligt så stødende at jeg skal have -21 i karmapoint for dette. Jeg synes nu nok at jeg svarer meget mere præcist end nogen anden herinde. Jeg forholder mig konkret til prisen, features, samt det at brugeren ønsker at se systemet!

Kan i virkelig ikke klare lidt konkurrence? Fordi jeg ved at alle mine kunder er tilfredse så det er i hvert fald ikke nogen af dem der kunne finde på at give mig een stjerne!

Reelt er jeg lidt ligeglad med karma points, men så lige diskussionen her: http://www.amino.dk/forums/t/69483.aspx som henviste til denne tråd. Hvis I finder mine indlæg stødende forventer jeg sandelig at I giver mig få eller ingen stjerner, men hvis jeg rent faktisk kommer med et konkret bud på opgaven kan jeg ikke se at jeg støder andre end min konkurrence (hvis der er nogen konkurrence til prisen og kvaliteten!)

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et produkt som lanceres om ca. 1 måned som kan de nævnte ting + noget mere. Produktet kører p.t. live på ét site.

Produktet har Facebook, Twitter integration, opbygning og afsendelse af nyhedsbreve med A/B split tests, Landing Page builder til f.eks. AdWords kampagner, Google Website Optimizer integration.

I vil have rig mulighed for at påvirke produktet så det passer Jeres ønsker.

Kan du udspecificere dette noget mere: "Integration af nuværende produkter, kategoriser, valgmuligheder, lagerantal, vægt osv. "

Mener du integration til et ERP system, eller er det blot en overførsel fra det gamle system?

Prisen for at komme i gang med sådan en løsning er ca. 40.000, og den månedlige udgift er 4000 kr + forbrug af nyhedsbrev/auto responder & AdWords integration.

Hvis du vil høre nærmere kan du kontakte mig på mhn@milkshakesoftware.com

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)