Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BT torsdag

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 
Nu har jeg jo skrevet et par indlæg på det sidste, og derfor vil jeg lige fortælle, at jeg er blevet interviewet af en journalist fra BT. Det omhandler det at føde for tidligt, jeg har to børn der er født for tidligt, og er med i bestyrelsen i Dansk Præmatur Forening, så det var mig han ringede til. Kronprinsesse Mary er jo indlagt, og føder måske for tidligt. En af årsagerne til at jeg sagde ja var også, at jeg så lige fik et par linier med om vores nye web-butik. Håber det hele kommer med i avisen i morgen, torsdag, har set et udkast til artiklen, men ved jo godt, at der kan blive ændret i sidste øjeblik.
 
For øvrigt, så gik det sidste i orden med vores web-butik, så nu mangler vi bare kunder.
 
Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Godt gået, Lene!

Jeg var engang til et foredrag med Hr. Thorborg, og der sagde han noget i retningen af, at man skulle (mis)bruge medierne så meget som muligt på sin vej op som iværksætter. For den dag man har succes, skal de nok finde ud af at (mis)bruge én.

Det var jo en god noget-for-noget deal du fik med BT.

mvh Carsten
Tilmeldt 19. Aug 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan ...

Nogen gange er det "små" ting som kan sætte gang i ens forretning... og lad os da håbe at dette vil give dig et afkast/gang i forretningen.
 
Har hurtigt været forbi din side - en ting som jeg ikke lige kunne se var varen "gavekort" .. bare et input!
 
God vind,
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har også været inde på siden, og jeg manglede en mulighed for indpakning. Jeg var ikke så dybt inde i ordre funktionen, men er der mulighed for at have forskellig betalings- og leveringsadresse? Eks. hvis det er en gave man køber?

Ellers rigtig fin side, som er nem at bruge!

/Carsten
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svarene. Artiklen er i idag, og jo, der er et par linier om butikken, og frem for alt butikkens navn, så det er jo rigtig godt. Simon som artiklen handler om, ville gerne have den med hen i børnehaven, så de vil hænge den op, igen en masse der læser om os.

 
Tak for kommentarerne til butikken. Forskellig leverings/betalingsadresse vil jeg se på. Indpakning er en af planerne, og gavekort er vi kun nået dertil hvor vi gerne vil have det som en mulighed, men ikke endnu har fundet ud af hvordan det lige er det virker (altså betaling/bestilling). Vi må rundt og snuse lidt.
 
Vi har allerede haft 52 besøgende i dag, og vi har ikke rigtig selv opdateret noget, så det tegner godt. Morten (min mand) er i fuld gang med at få tilmeldt en masse adwords på Google.
 
Hilsen
 
 

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)