Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nye forside på Trendfighter.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Langt om længe har vi fået lavet en fed forside til www.trendfighter.dk. Jeg håber i vil smide jeres kommentarer på den, så vi kan få rettet den 100% til - hvis der noget i syntes der mangler.

Kan i have en fortsat god aften Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:41

Synes slet ik den fanger overhovedet. Tværtimod virker den meget rodet og uoverskuelig i forhold til tidligere. Hvorfor skal de der bedømmelser og blogindlæg fylde så meget? Det er vel ik det I skal fange kundernes opmærksomhed med, som det første?

Desuden virker den "tilbudsviser" foroven slet ik tiltrækkende. Den er trist, stor og klodset, med for meget teskt og for lidt blikfang...

De produktfotos under boxen er ALT for små... Man kan faktisk overse dem hvis man scroller ned på siden... 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 23:43

Fashion-Seller:
Synes slet ik den fanger overhovedet.
Fashion-Seller:
De produktfotos under boxen er ALT for små...

Her er jeg ret enig, der mangler liv på siden, ligesom du nok skal gøre lidt ud af hvad du sælger!

/allan

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:44

Hej René

Personligt kan jeg godt lide tekst på forsiden, men måske der er for meget her. Spørgsmålet er jo om Jeres målgruppe er vildt med så meget tekst.
På den tidligere forsiden, var der en del mere call to action, og det mangler jeg lidt på den nye forside. For få priser og motivation til at købe NU. :)

Har i overvejet at bruge gwo til at teste hvilken forsiden der er bedst?

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 08:55

Hej Alle

Tak for jeres kritik, det noget vi lige vil tage op. Vi skal selvfølgelig have se om forsiden konvertere bedre end den første. Problemet med den forrige var, at det hele skulle gøres manuelt. Nogle gange blev forsiden ikke opdateret i tide, da tiden ikke var til det. Har nogle ideer til hvordan forsiden kan blive mere fangene, må i endelig smide ideerne her. Jeg er tilbage til tegnebordet igen, for at lave en mere fangende forside.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:58

Store lækre billeder af produkterne sælger altid (hvor store kan så diskuteres igen). I bør have en side, hvor produkterne tydeligt fanger den besøgende, og giver vedkommende lyst til at surfe videre...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)