|
Det er altid godt der sker noget nyt på Amino, som f.eks. amino Wiki, den synes jeg netop er god fordi den samler mere information til iværksættere.
En prisudeling blandt brugere, bliver meget hurtigt offtopic, og bliver meget hurtigt for en lille gruppe faste aminonarkomaner, som godt kan skræmme udefra kommende.
Der er jo nok ingen tvivl om at en af dem der vil vinde er dem som er mest aktive, såsom Christian, Jesper, Mikkel, Martin eller en anden, fordi det er dem folk bemærker, det kan godt være bruger54032 kommer med et super indlæg der rammer plet, men kun 10% af brugerne læser det, hvorimod Jesper fra Mediamouse er kommet med flere hundrede guldkorn gennem tiden, og når folk så nominere ham er det på forskellige guldkorn han er kommet med, og ikke det ene super gode guldkorn bruger54032 kom med i sin tid.
Men bryg lidt videre på ideen, det er jo altid godt få ideerne lagt på bordet og diskuteret.
EDIT: Derudover har jeg svært ved at se det skulle give så meget PR, at en gruppe brugere nominere hinanden... :) Så kan du finde på mange bedre ideer Lars, jeg er jo begyndt at forstå hvordan ideerne vælter rundt inde i hovedet på dig, og er der en der ikke er bange for at realisere sine ideer, er det vidst dig