Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oversætte webside med Google translate, og fylde den med reklamer

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 224
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Da jeg har hørt at dårlige websites (desværre) giver højere AdSense indtjening end gode websites, kommer her et spørgsmål omhandlende dette.

Jeg har en dansk webside (et godt website) med artikler om musikteori, med mellem 100 og 200 besøgende om dagen. Jeg har placeret nogle få AdSense reklamer på siden, og det giver en nogenlunde stabil indtægt (omend en ret lille indtægt...men nok til at reklamerne bliver stående).

Nu er det så jeg tænker; hvis jeg køber et engelsk domæne til websitet, lader Google Translate oversætte al indholdet, og dernæst placerer en masse Google Ads (eller andre på reklamer) på siden, burde det så ikke blive en (lille) pengemaskine?

Da Google translate ikke oversætter perfekt, burde siden blive en af de halvdårlige af slagsen - det er de sider der tjener bedst (jeg sørger selvfølgeligt for at vigtige søgeord bliver oversat korrekt). Derudover har engelske websites et større "kunde" potentiale, og der er som regel flere målrettede annoncer, hvis siden er på engelsk.

Udover at det er meget umoralsk bare sådan at fylde nettet med halvdårlige sider, tror i så idéen kan betale sig?

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du skal bruge AdWords eller søgemaskineoptimering til at få de besøgende ind på sitet, vil du med stor sansynlighed lynhurtigt skulle betale en kæmpe pris for adWords og forsvinde i rankingen for når Google opdager at folk klikker tilbage i søgeresultaterne fordi du ikke leverer noget af værdi, så falder Googles hammer prompte Angry

Så jeg ville glemme alt om det.

Venlig hilsen,

Christian  

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)