Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man leve af en netbutik / Gør du det?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg går med planer om at starte en netbutik op, men kan ikke rigtigt finde ud af om det er noget man kan drive på fuldtid og dermed leve af den. Jeg har ikke planer om en fysisk butik ved siden af.

Jeg ved godt at der findes Wupti.com og lign. , men nu har jeg ikke lige, et lige så stort budget at starte med.(og så vidt jeg ved, havde de et underskud på 80 mil. kr. sidste år )

Er der nogen af jer som har startet en internetbutik op, og som kan lave af det og have evt. ansatte?
-Hvis ja, så må i endelig gerne fortælle lidt om det. Eks. faldgrupper, er det ekstremt svært i forhold til en alm. fysisk butik, webshop du ville anbefale, drop-shipping osv.

 

Hvis i gad give jer tid til dette (stor som småt), så ville jeg blive super glad og taknemlig for hjælpen :-)

Få overspillet din video til dvd hos www.medieland.dk

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Din Computerhjælp:

Hej

Jeg går med planer om at starte en netbutik op, men kan ikke rigtigt finde ud af om det er noget man kan drive på fuldtid og dermed leve af den. Jeg har ikke planer om en fysisk butik ved siden af.

Jeg ved godt at der findes Wupti.com og lign. , men nu har jeg ikke lige, et lige så stort budget at starte med.(og så vidt jeg ved, havde de et underskud på 80 mil. kr. sidste år )

Er der nogen af jer som har startet en internetbutik op, og som kan lave af det og have evt. ansatte?
-Hvis ja, så må i endelig gerne fortælle lidt om det. Eks. faldgrupper, er det ekstremt svært i forhold til en alm. fysisk butik, webshop du ville anbefale, drop-shipping osv.

 

Hvis i gad give jer tid til dette (stor som småt), så ville jeg blive super glad og taknemlig for hjælpen :-)

Hej

Om man kan leve af det.. det haaber jeg godt nok men jeg kan se at det kommer til at tage lang tid før det sker.. for mig ihvertfald.

Jeg havde nok en tro om at det ville gaa noget hurtgere end det gør. Jeg valgt webshop da det kunne arbejdes op i fritiden. Har saa fundet ud af bagefter at der er noget som hedder SEO etc.. Jeg begik den fejl at jeg ikke undersøgt nok hvad det ville sige at aabne en webshop. Det er ikke nok at du har pengende til en shop og varelager der skal bruges  penge bagefter shoppen er færdig til  SEO,adwords etc..

Specielt hvis man ikke selv har evnerne selv til alt det tekninske osv og skal have hjælp til det meste.  Saa tænk dig godt om og sørg for at du har penge nok til at føre din webshop frem efter den er blevet lavet. Er efterhaanden ved at tro at det ville have være nemmere at have aabnet en alm butik. ;-)

mvh

anders

 

 

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ingen webshop, men jeg kunne godt leve af mine mobilsider. Jeg har dog valgt at have et halvtidsjob ved siden af for at have en sikker indkomst hver måned. På en god måned har jeg et overskud før skat på 40.000 kr. og på en sløv måned kun 20.000 kr., baseret på de seneste 8 måneders omsætning.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

nicolaj, total forvirrende du har skiftet navn...

Nu er der jo også forskel på hvad man mener man skal tjene for af "leve" , kunne jeg tjene 25,000 om mdr før skat ville jeg da være vildt lykkelig...Og have det helt fint med det.

nogen mener jo det dobbelte for at kunne leve

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor mange sider har du nicolaj ?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

OpretGratis.dk:

hvor mange sider har du nicolaj ?

 

Jeg har mange sider, men størstedelen af min omsætning kommer fra billigemobiler.dk og gratis-taletid.dk det er også kun de 2 sider jeg annoncerer for på google.

Jeg har iøvrigt ikke skiftet navn, jeg har bare skrevet mit rigtige navn Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kobler bare dit billed sammen med navnet gevinst garanti :-)

Så din størstedel af indtægt går på de to sider, må da sige det er et flot resultat du har nået med de sider og imponerende indtægt

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er skam plads til forbedring Smile

Jeg er ved at kigge på hvordan jeg formindsker mine udgifter til annoncering uden at skære i omsætningen. Jeg bruger ca. 15.000 kr. hver måned på annoncering. Der er kun ca. 5% af mine besøgende der ender med at købe en mobil eller bestille taletid, så jeg vil gerne have færre besøgende uden at røre de 5% der ender med et køb.

Det fede er at jeg ikke har brugt noget af mit overskud fra de seneste 8 måneder, så jeg regner med at investere i at få en pro til at lave mine sider, så der virkelig kan komme gang i butikken i 2010 Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders-> Tak for dit svar. Det vil jeg helt sikkert tage med i overvejelserne :-)

Nicolaj - > tak til dig også. Det er sørme en flot indtægt!

Få overspillet din video til dvd hos www.medieland.dk

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var godt nok ikke mange.


Er der virkelig så lidt som lever af en webshop?

Få overspillet din video til dvd hos www.medieland.dk

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)