Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg få min penge tilbage? Hjææælp

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Reklameshoppen.dk:

Der ville intet være i denne sag hvis ikke det var fordi han havde lovet det pr. telefon at det kunne returneres. For så ville tatovører have loven på sin side, MEN en mundtlig aftale er jo lige så bindende som en skriftlig.... selv om folk ikke tror det og de er sværre at bevise....

og det var ikke for at opildne til trusler jeg lister bare de eneste muligheder for at få pengene tilbage som jeg kan komme på...

Igen det er udsagn mod udsagn... Jeg tror da på Nicklas, men der er sku ingen grund til at spille et fjols. Og det mener jeg helt klart du opfordre ham til, hvor du begynder at bygge dine udsagn på teorier og holdninger, fremfor lovgivning og fakta. En meget meget meget uheldig måde at rådgive folk på, vil jeg mene...

Reklameshoppen.dk:

Hvis man ser på det rent juridisk skal man ikke bruge mulighed 1. du SKAL faktisk bruge mulighed 2 da du jo har været vidne til skatteunddragelse...

Hvori ligger denne skatteundragelse? Hvis det var ulovligt, at de ingen kasseapparat eller kvitteringer giver, tror du så ik SKAT havde påpeget dette under deres mange kontrolbesøg? Du mener vel ik dybt seriøst, at SKAT ik har indblik i branchen og godkendt måden hvorpå det foregår?
Dertil så at beskylde folk for skatteundragelse uden at kende til de faktiske forhold, er virkelig en "bad way" som udtrykker mangel på situationsfornemmels...

Reklameshoppen.dk:

Jeg kender ikke regler for beskatning indenfor tatovørområdet, men hvorfor skulle de være særligt begunstigede....

De er underlagt noget med kunstner indtægt/beskatning/regnskabsordning eller sådan noget. Kan ik huske det korrekte ord, ved bare at lovgivningen er anderledes end for dit firma f.eks... 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:42

Garfield:

Hej Nicklas,

Hvor ligger tattovøren henne?

Mvh

Dan

Hej Dan,

København v. Nyhavn

Nicklas

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 14:44
Hmmmm øv. Ville gerne have købt det, hvis det var i / nær Odense, men det kan man desværre ikke kalde det. Held og lykke med afsætningen / returneringen af det.
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:47

Garfield:
Hmmmm øv. Ville gerne have købt det, hvis det var i / nær Odense, men det kan man desværre ikke kalde det. Held og lykke med afsætningen / returneringen af det.

Tak tak:) 

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 15:31

Hej Nicklas
Afhængig af hvor du bor henne i  landet, så burde det at dømme efter tatoveringers popularitet, være til at komme af med et sådant gavekort igen. Mon ikke at du har en bekendt der gerne vil købe det for en 600-mand e.lign.?  Wink

Held og lykke med det!

Dbh
Jørgen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:36

Jørgen Linnet:

Hej Nicklas
Afhængig af hvor du bor henne i  landet, så burde det at dømme efter tatoveringers popularitet, være til at komme af med et sådant gavekort igen. Mon ikke at du har en bekendt der gerne vil købe det for en 600-mand e.lign.?  Wink

Held og lykke med det!

Dbh
Jørgen

Prøver os lige at sætte den ind på min facebook:)

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En hurtig tur på Google siger, at det måske er værd at overveje jubii.dk eller baboom.dk, som salgssider. Der er der i hverfald en del der diskutere tattoos...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:50

Fashion-Seller:

En hurtig tur på Google siger, at det måske er værd at overveje jubii.dk eller baboom.dk, som salgssider. Der er der i hverfald en del der diskutere tattoos...

Tak for tippet:)

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:54

Nicklas Jørgensen:

Det er Jubii Debatten du skal ind under. Glemte lige at gøre det helt klart... :D

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:06

Reklameshoppen.dk:

Hvis man ser på det rent juridisk skal man ikke bruge mulighed 1. du SKAL faktisk bruge mulighed 2 da du jo har været vidne til skatteunddragelse...

Jeg kender ikke regler for beskatning indenfor tatovørområdet, men hvorfor skulle de være særligt begunstigede....

Du ved da ikke noget som helst om, om der er tale om skatteunddragelse. Og selvom du vidste det har privatpersoner INGEN anmelderpligt.

Når du så efterfølgende skriver at du ikke kender reglerne fatter jeg slet ikke, at du kan påstå, at der foregår ulovligheder. Jeg kan så bekræfte at der ER særlige regler for kunstnerisk virksomhed - de er bl.a. momsfritaget. Om tatovører så er underlagt disse regler ved jeg ikke, men det lyder da sandsynligt.

Og til sidst vil jeg lige understrege, at det er forbandet dumt at fremture med trusler overfor folk der er større og stærkere end en selv - man risikerer ganske enkelt at få en på hatten (lovligt eller ej). Og jo - trusler om anmeldelse og negativ offentlig omtale ER en trussel i de flestes øjne. Man skal aldrig slå på folk der er større end en selv Smile

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)