Business og andre, Jeg forestillede mig historien som et dejligt minde. En rejse til københavn, ferie eller back-pack. En sommeraften i Nyhavn hvor "jeg" helt uventet mødte en dejlig dansk pige og det blev en fantastisk aften. Måske kunne det være blevet til mere - men jeg skulle afsted. Eller noget i den stil. På det politiske plan kan jeg naturligvis forstå hvad I problematiserer, men jeg må ærlig talt indrømme at jeg ser det som gammeldags og puritanske holdninger. Hun er en dejlig pige og babyen er ikke nogen fejltagelse. Der er masser af enlige mødrer og de har da intet at skamme sig over... jeg vil helst ikke i den retning, men jeg synes faktisk det er en smuk historie... nu, hvor det er løgn er den bare smukt udført :-) // Jesper |
Problematikken har intet som helst at gøre med enlige mødre!
Problemet er at udenlandske fyre (total generalisering) mener, at alle danske piger er villig til hurtig, uforpligtende sex.
Hvis du mener at det er en gammeldags holdning, så husk at det ikke er min og heller ikke de (blonde) pigers, der ikke kan gå i fred på gaden i enhver dansk eller udenlandsk storby, bla fordi vi promovere os selv som levering af dansk hygge = sex med en ung blond pige (uden kondom).