Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Irritationsmomenter i hverdagen?.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Kender i det ikke ?. Derer et eller andet der bare går en helt ekstremt på.. Så som at ens mad ALTID koger over !.

Er meget interesseret i at høre om nogle af jeres irritationsmomenter.
Det er til et projekt jeg har gang i sammen med nogle venner :). Og der er åbent for alt hvad i har på hjertet :).
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 11:56
Kommer altid forsent på arbejde, det irretere mig, og næsten hver aften tænker jeg, i morgen står jeg 15 min tidligere op, så jeg kan komme på job tidligt, men det ender altid med jeg kommer dumpende ved 8.30 tiden :-(
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:06
At folk ikke bliver hjemme når er syge, i stedet for at gå rundt og smitte os andre! *Grrrr* 

Janteloven! I alle dens former og afskygninger!

Når jeg på diverse diskoteker hører tøsebørnene sige, "Kom, nu spiller de den med båden Anna". Det er ikke en båd, det er en BOT! ARGH!

Kommentaren, "Nå, du er også altid så heldig". Har du hørt om at knokle måsen ud af buskerne i små 100 timer om ugen? Skal vi ikke bare pakke ordet held væk?

*Suk*

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 12:21
Når folk forventer at man ALTID er ved e-mail og SMS, og forventer svar inden 30 sekunder, og bliver fornærmet hvis der ikke er prompte svar

....SMS generelt - gider ikke debattere over SMS

Når folk misbruger at de får mit mobilnummer, og ringer direkte til mig kl 5 om morgenen eller 23.30 om aftenen fordi de lige vil havde et spørgsmål (som ikke var akut).

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 12:27
* At jeg skal bruge ca. 100-120 minutter på at komme til og fra arbejde i stedet for de 70 minutter det burde tage.
(ja, ja jeg kunne blive selvstænding og sælge noget-du-kan-se-på-en-video-på-det-her-web-site hjemmefra..)
* Når jeg glemmer min telefon
* Når jeg glemmer en pose til supermarkedet og skal købe en
* Når folk som kører 180 bliver sure over at man overhaler og ''kun'' kører det man max. må eller lidt mere.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 12:33
uhaaa.. skal jeg slå mig løs?

- At ting aldrig virker når man skal vise dem frem.
- At problemer altid kommer i stimer (altså hvis der er et problem kan du være sikker på at du lige får 30 andre problemer og hvis du har god tid så sidder man og piller næse(overdrevet))
- At bageren aldrig har de rundstykker jeg gerne vil have hvis jeg kommer klokken 10 (efter 10 år burde de fandme da have lært at lave nogle extra)
- At problemer altid opstår når jeg er 5 minutter fra at gå hjem..

Og jeg kunne blive ved.. hmmm.. jeg har sgu da en irriterende hverdag.. godt jeg ellers er en positiv person :0)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:10
Dato: 13-09-2006 12:20:45 Forfatter: netMedia.dk Når folk forventer at man ALTID er ved e-mail og SMS, og forventer svar inden 30 sekunder, og bliver fornærmet hvis der ikke er prompte svar

Ja, jeg hader så det modsatte...

Jeg oplever ofte at der overhovedet ikke bliver svaret på de mails man sender. Jeg har været ved at lede efter leverandører til et projekt, og på leverandørenes websites er der så mailadresser man kan skrive til hvis man vil vide mere, men på 90% af de mails jeg har sendt, har jeg aldrig fået svar.

Sidste jul bestilte jeg et gavekort på en restaurants website, men jeg har ikke hørt noget endnu.... Det autoværksted jeg foretrækker at bruge er ca. 2-3 uger om at svare på mails, og var det ikke fordi de var supergode, havde jeg nok fundet et andet. Så nu ringer jeg istedet når bilen skal serviceres

mvh Carsten

Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 13:28
Hvis der er noget jeg finder umådeligt irriterende som forbruger på Internettet, er det når jeg har fundet en spændende produkt eller serviceydelse, og der så ikke står priser nogen steder. Så sidder man der og ved ikke om det koster 50$ eller 5000$, og man skal kontakte "Sales department" for at få mere info, hvilket kan være tidskrævende, hvis man sidder og kigger på en håndfuld forskellige leverandører.

Hvis jeg har fundet noget halvspændende vil jeg kunne se en pris med det samme, så jeg ved om jeg skal bruge mere tid på at undersøge det grundigt. Jeg har ikke tal på de gange, jeg har skippet en potentiel leverandør, fordi de holder deres priser tæt til kroppen. Det skete så sent som for en halv time siden, grrrr...

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 13:34
Dato: 13-09-2006 13:09:57
Forfatter: Carsten Jacobsen
Dato: 13-09-2006 12:20:45 Forfatter: netMedia.dk Når folk forventer at man ALTID er ved e-mail og SMS, og forventer svar inden 30 sekunder, og bliver fornærmet hvis der ikke er prompte svar

Ja, jeg hader så det modsatte...

Jeg oplever ofte at der overhovedet ikke bliver svaret på de mails man sender. Jeg har været ved at lede efter leverandører til et projekt, og på leverandørenes websites er der så mailadresser man kan skrive til hvis man vil vide mere, men på 90% af de mails jeg har sendt, har jeg aldrig fået svar.

...der er forskel på folk - ordrer er der altid plads til. mails bliver dog besvaret (med mindre de bare er informative). Får jeg en SMS med spørgsmål, ringer jeg tilbage. SMS kommunikation tager alt for lang tid. Ellers må folk acceptere at der kan gå et par timer før mails bliver besvaret - der er jo også kundemøder og andet i hverdagen.
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 13:38
Nå ja forresten - glemte en af de helt store.

Jeg FORSTÅR IKKE og syntes det er svært fordummende når folk ringer til mig på min mobil, fordi "dit direkte nummer var jo optaget" (eller omvendt).
Er der nogen Mensa medlemmer herinde der kan regne ud hvorfor den ene linie evt er optaget?

...ellers er der faktisk ikke så meget i hverdagen der irriterer mig (ud over mine 2 indlæg i denne kom-lad-os-brokke-os-tråd)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)