Det ser ud til at der er et problem med den gratis PR-håndbog man kan få som Plus. Jeg troede jeg var den eneste, men det kan jeg nu se at jeg ikke er.
Vi har ikke været gode nok til at kommunikerer og det beklager jeg. Hvis i højre øverste hjørne på debatten klikker på Amino Plus ikonet, så finder i bogen til download i venstre side. God fornøjelse med den.
Hvis i højre øverste hjørne på debatten klikker på Amino Plus ikonet, så finder i bogen til download i venstre side.
Nej vi gør ikke. Vi finder et link til et blogindlæg hvori linket til bestilling af bogen forefindes. Og det er ens bestilling der ikke bliver taget hånd om.
Hvis i højre øverste hjørne på debatten klikker på Amino Plus ikonet, så finder i bogen til download i venstre side.
Nej vi gør ikke. Vi finder et link til et blogindlæg hvori linket til bestilling af bogen forefindes. Og det er ens bestilling der ikke bliver taget hånd om.
Hej Uffe
Så er det blevet lavet om. Jeg finder ud af hvad der sker og sørger for at det kommer i orden. Det beklager jeg!