Hej Jeg har en bil og en distrubitionstur som jeg gerne vil af med pga. andre aktiviteter i mit firma, der er en fornuftig indtjening, og det er billigt at komme igang. Lidt om turen. Start i Kolding hver dag kl. 6,30 hvor der sorteres pakker og bilen pakkes, afgang kl. 7,30 - 8,00 hvorefter turen går til ikast-herning hvor man har 30-40 aflæsninger + 3-10 afhentninger. når pakkerne er afleveret er turen slut og du har fri jeg er færdig ca. kl. 13,30-14,00. Bilen. Mercedes sprinter 318 cdi med automat gear og alt i udstyr, alukasse og lift årg. 4/2008 bilen er leaset over 48 måneder og de 17 måneder er betalt. Du kan komme igang for meget små penge da jeg ikke skal have noget for selve turen, jeg skal have et beløb for overtagelsen af bilen, da jeg har betalt en stor udbetaling på den, krav til dig. Du skal have. alm. bilkørekort. ren straffeattest. en fornuftig økonomi. du skal godkendes af distributionsfirmaet. Jeg vil være behjælpelig med hensyn til forsikringer, oplæring, osv. alt hvad der har med økonomi at gøre vil jeg ikke diskutere her på forumet, men send mig en mail på timaimport@hotmail.com eller tlf. 21 78 37 37 så vil jeg gerne fortælle noget mere. KUN SERIØSE HENVENDELSER. Med Venlig Hilsen Martin Mose
|
Vil du være selvstændig vognmand?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)