Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO max per dag

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har forstået at den kan være skidt at lave for mange links om dagen i links kataloger, er det rigtigt?

Hvordan er det så med andre måder at få trafik på f.eks. blogs, artikler, annoncer osv.
Har det et max per dag eller andre problemer?

Hvis man laver en link + beskrivelse, er det så bedst at højest f.eks. oploade 5 af den samme slags, og hvor stor betydning har det?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:21

Dette emne er blevet berørt rigtig mange gange herinde. Prøv at søg i forum, der vil du helt sikkert kunne finde et godt svar.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 289
Fra  Trippy IVS Skrevet kl. 13:24

Hej Lassmi

Skriv gerne til mig, så kan jeg svare på dine spørgsmål :)

Online marketing bureau Krausing - bare rolig linket åbner i et nyt vindue ;-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:29

Sebastian:

Hej Lassmi

Skriv gerne til mig, så kan jeg svare på dine spørgsmål :)

Det vil da være at modarbejde den ellers så glimrende vidensdeling, som må siges at være alfa-omage for amino.

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 13:32

Når du skaber kunstige indgående links, skal det selvfølgelig se naturligt ud. Det ser jo ikke naturligt ud hvis din hjemmeside får 100 nye indgående links lige pludselig.

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 13:34

Jacob Leander Christensern:

Når du skaber kunstige indgående links, skal det selvfølgelig se naturligt ud. Det ser jo ikke naturligt ud hvis din hjemmeside får 100 nye indgående links lige pludselig.

Hvad gør søgemaskinerne hvis de ser det som ulovlig opførsel?
Bannes fra google f.eks.?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:41

Jacob Leander Christensern:

Det er nu ikke helt korrekt :)
100 links kommer hurtigt, hvis man skriver noget spændende - eller voldsomt provokerende (I should know :))

Når vi snakker "for mange links på en gang" er det som regel MANGE flere links. Sidste gang jeg så et site blive røvbolet i Google af links var det over 1 million links på en gang fra VIRKELIG dårlige FFA sites

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 13:45

Mikkel deMib Svendsen:
FFA sites

hvad står det for?

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 13:47

Det har du selvfølgelig ret i, men nu havde jeg en lille standard hjemmeside i tankerne Smile

Lassm du kan evt. læse hvad Google selv skriver om det: http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?answer=66356

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

FFA = Free For All - en meget ringe type af sites, der heldigvis ikke er så udbredte mere :)

Jacob, du skal ikke læse Googles guidelines hvis du vil lære at optimere dit website. Hvis du vil holkde dig til Googles guidelines skal du stoppe AL linkbuilding og det meste af den øvrige optimering du laver. Glem det! Cool

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)