Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lille fluewebshop

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Yeps, man kan ikke se alle detaljerne i fluen

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 22:18

Hej Mads-Emil.

Jeg har ikke en kæft forstand på fluefiskeri (det er sq vildt at man kan lave en flue til den pris) 

Anyways,  jeg tror at det er rigtigt set af EagleGolfShop at detaljebilledet af fluerne skal være større.

Desuden synes at du skal skifte din gmail adresse ud med en kontakt@fluekrog.dk (alternativt info@, salg@, shop@) - essensen er at du skal bruge dit domænes mailadresse - det andet virker ikke professionelt.

Du vil sikkert også miste kunder på ikke at tage Dankort - og som andre har nævnt at man bliver kaste over på et andet site i indkøbskurven.

Held og lykke med projektet.

mvh

Jan

Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 07:36

Hej

Mange tak for de skarpe kommentare...

Jeg vil overveje om jeg skal vælge en anden webshop løsning men opvejet mod hvad man skal investere i pbs og andet.

Og vigtigst af alt ambitionsniveauet. 

Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 09:25

Nu har jeg selv været flue fisker for nogle år siden, hvor jeg selv bandt fluer, og jeg ved hvor vigtigt detaljerne er.. Derfor jeg mener der skal større billeder til.

Er det fluer du selv binder? måske kunne du udvide shoppen med også at sælge vare til dem der selv vil binde deres fluer.

Tilmeldt 8. Sep 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:46

Det er ikke bare dig, jeg har det på samme måde :) Er r.. irreterende når man skal sidde og "lede" efter indkøbs kurven :P Derfor prøvede jeg at lave min egen webshop med så tydelig en kurv som muligt, placeret i øverste højre hjørne lige ved siden af produkt listen, og tilpas stor :) Du er velkommen til at tage et kig www.mj-j.dk :)

Tilmeldt 8. Sep 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:49

Hmm hvorfor kommer mit svar ikke under den jeg trykke "svar" på :)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)