Der mangler vidste ikke noget , der er unik url , kontakt er der alle oplysninger cvr Nummer og alle adresse oplysning , der er blog med rss så folk kan følge med i hjemmesiden.
Designet er gennemført flot og professionelt
Umild bart kunne jeg i ikke finde nogle stavefejl
god en god ide med facebook , især kun vis i får folk til at skrive godt om jer , og i ligger lidt nyheder hele tiden på facebook profilen
Flot lavet tillykke med den flotte gennemført hjemmeside
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Flot hjemmeside, og godt koncept synes jeg. Har lige et par småting ;-)
Der er en pil, der indikerer, at man er under en side i topmenuen, dog udebliver den, når man er på forsiden.
Jeg bliver ikke fanget af jeres forsidetekst. I fortæller jo faktisk ikke, hvad I laver. Jeg kunne godt bruge et eksempel. F.eks. på excel-kursus eller lignende. IT-kurser er immervæk bredt synes jeg.
I mangler måske en lille reference på forsiden, kan se I har nogle prominente navne, de skal altså bare frem på forsiden! Det tror jeg I ville vinde virkelig meget ved.
Hvis det var mig, der besad den viden I gør, så tror jeg ikke jeg ville bruge min blog til at reklamere for produktet, ligesom resten af jeres hjemmeside gør. Hvorfor giver I ikke små teaser/appetizers på jeres kunnen igennem jeres blog. Så ville endnu flere mennesker garanteret blive fristet.
Tak for roserne :) hvad angår facebook delen - så er jeg af den indstilling at hvis der sidder nogle, der har dårligt at sige om os - så er det bedre at få det ud i det åbne, så vi kan debatere det og få det lukket der. Hellere det end de sidder eksempelvis herinde og fortæller dårligt om os :)
Joachim - du har helt klart fa ti nogle pointer der. Pilen på forsiden er fikset. Referencer på forsiden - ja selvfølgelig skal der det... bloggen - den er værre synes jeg. Jeg har svært ved at definere hvad vi så skal skrive derinde... forslag?