Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense statistik: Svingende indtjening

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

På mit spil site hvor vi tilbyder gratis spil har jeg lagt mærke til en ret sjov tendens.

Vores indtjening er 3-4 gange højere om onsdagen i forhold til andre dage - jeg har kun gæt på hvorfor indtjeningen er så meget højere.

Er der nogen af jer der også har opdaget sådanne tendenser? Og i så fald, har i fundet ud af hvorfor at AdSense indtjeningen er så meget større enkelte ugedage?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:15

Uden at bede dig om at give flere detaljer, end Adsense-programmet tillader, er det så din indtjening pr. klik, der er 3-4 gange højere, eller taler vi også om udsving i antal besøgende/klik?

For jeg har helt klart tendenser af alskens slags på flere af mine sites, men den slags periodiske udsving i klikpriserne har jeg endnu ikke observeret.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 21:31

Jeg troede egentligt at det var indtjeningen pr. klik der svingede men jeg kan se at det er klik frekvensen som er cirka 3 x højere om onsdagen (over en periode på 4 uger) end de øvrige dage. Uden at konkludere noget for hurtigt så har jeg to "gæt" på hvorfor den skulle være højere:

• Der bliver vist mere relevante annoncer om onsdagen
  • Brugerne som besøger siden om onsdagen er mere klikke lystne end brugerne der besøger vores side de andre dage.

Jeg ved ikke om det er muligt med Adwords at vælge enkelte dage ens annoncer skal vises på i indholdsnetværket, hvis ikke er gæt nr. 1 afkræftet.

Har du eller andre Amino'er et kvalificeret gæt på hvad denne tendens skyldes?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)