Så kan jeg evt. slette dem. Dbh Martin |
Google reklamer på debatten
De eneste jeg har kigget nærmere på er nogle enkelte relateret til etablering af et britisk ltd-selskab, de har været meget hjælpsomme. |
Jeg har før været inde på http://www.sc-g.dk/ og prøve deres test - og jeg bestod den sørme ikke :/ alligevel ringede de til mig og ville have mig med til et sælgermøde. Præcis hvad det var jeg skulle sælge ville de ikke rigtig ud med, men jeg tror det var noget Herbalife naturhalløj.. Min samlede vurdering blev, at det virkede som en smule "pudsigt" koncept - jeg holdte mig ihvertfald væk..
|
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk
Sc-g.dk ville jeg også fjerne, med mindre den giver godt Kan ikke lide deres metoder, f.eks. går de rundt og propper små flyers i alle brevsprækker, selvom vores vicevært har tapet dem til og skrevet her bor ingen har de fået pillet tapen op og proppet sådan en skide flyer ind, hvor man intet andet får at vide end at man kan tjen en masse penge, og man bare lige skal gå herind og skrive det her nummer man har fået :)
Virker utrolig skummelt.
Deres reklamer hænger også i alle supermarkeder her i omkredsen hvor jeg bor. |
|
Jeg ville også fjerne http://www.arbejde-hjemmefra.dk/ Generelt er det vel blot sund fornuft hvad der skal fjernes, lødige fidusser, pyramidespil og hvad der ellers virker fordækt. |
Dbh Martin |
Martin Nu ved jeg ikke hvordan din adsense fungerer, men det er stort set de samme der vises hele tiden,
( stift et aps , Stift et ltd og så diverse "bliv din egen chef koncepter" der vist repræsenterer det samme firma.
kan du selv vælge annoncerne?, eller grupper af annoncer? og må du som adsenser overhovedet delagtiggøre os i dette?
Hvordan gik det egentlig med din henvendelse til google, vedr samme brugers flere klik på samme adwords annonce? |
Man kan ikke se noget særligt om den enkelte annoncør - man har blot muligheden for at "blackliste" de domæner man ikke vil have der bliver vist annoncer for. Så om der betales lidt eller meget kan man ikke se af AdSense administrationen. Men, man kan ved at se på placeringen af annoncerne (rækkefølgen) få en ide om hvem der betaler mest - men hvor meget kan man ikke lige vide med sikkerhed. Der findes flere forskellige måder hvorpå man kan sikre at flere relevante annoncer dukker op på siderne, som kræver optimering og brug af særlige tags der dirregere Google hen til de dele af siden some r relev ant (og f.eks. udelukker navigering etc). |
|