Vi er en lille nystartet virksomhed, som så småt er klar til at begynde at sælge vores produkt, som er en serviceydelse, hvor folk betaler abonnement hver måned + et opstartsgebyr. Beløbet kan svinge afhængig af forbrug. Er der nogen der har godt bud på hvordan man bedst kobler tingene sammen således at man kan holde styr på hvor meget der er betalt og hvem der har betalt? Kan Epay håndtere det eks., eller kan vi selv gøre det via vores site og MySQL. Vil det give mening at få overført alle data til en MySQL tabel (vi har resten af sitet i MySQL). Eller bør vi finde noget andet software til at holde styr på dette? VH Mikkel |
Hej Mikkel
Vi har lavet et system til håndtering af dette, men jeg gætter på du er ude efter rådgivningen, så det er blot den du før :-)
Ved indgåelse af aftale opretter du en abonnementsaftale gennem ePay og opretter samtidigt debitor i e-conomic. Du laver desuden alle dine fakturaer gennem e-conomics api som du sender pr. mail til kunden.
// Jesper