Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg får ingenting ud af google- hjælp!

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

FRIIS INVEST:

Hej Lise.

prøv og hive fat i Sebastian her  linkbuilding Han har vist styr på det meste med søgeoptimering

Håber det kan hjælpe dig

Mikkel

Mikkel.. Hold op med at anbefale din venner til at lave SEO.. En site søgning på linkconnection.dk viser 7 indekseringer og har ifølge Yahoo 17 indgående links.. Way to go! 

Sagt på Dansk: Linkconnection.dk kan ud fra deres egen side ikke anbefales til SEO. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:35

Kender ikke fyren personligt, men snakkede en del med ham igår og virker til at have styr på de ting, ville bare være sød og hjælpe..

Sorry

Fra Stoholm
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:36

Tak for oplysningen - ja, den havde jeg så ikke regnet ud.

Hvem kan ellers anbefales til SEO?

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 10:54

Hej Lise

start med at få en overskuelig menu til at guide rundt i og så få nogle tilbud på forsiden, sæt dig i kundens sted. Fremhæv evt mærkevare i menuen til venstre. og få det til at se clean ud lækkert om du vil. Jeg er ikke i tvivl om i har fede ting men forestil dig at komme ind i en butik og du skal finde dem i en papkasse, folk vil behages med øjnene. og hvis du hovedsaglig har hvide bagrunde med i dine billeder af produkter så gør bagrunden hvid også der hvor de præsenteres.

mvh Henning Larsen

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 11:02

jeg kan hvis du er interesseret sende dig videre til mine samarbejds partnere mht SEO De ved hvad det drejer sig om.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:08

Hej lise

Søgeord optimering er evigheds arbejde google ændre regler løbende , så det lettest er at følg lidt grund ting

Sørg for der er massevis sider der linker til dig med god pagerank , huske forskellige beskrivelser på alle de steder du får links fra.

Husk søgeordene i titlen på din hjemmeside du vil ligger højt på google med .

Husk lave masser af undersider der beskriver det du sælger , huske ikke ens tekst på siderne .

Går alle dine konkurrenter igennem , hvem de linker får links fra

Brug yahoo.den giver de flest resultater http://siteexplorer.search.yahoo.com/search?p=http://www.olgasunger.dk/&y=Explore+URL&fr=sfp

gode liste med mange steder du kan tilmelde din hjemmeside http://www.semoblog.com/tilf%C3%B8j-link-71.html

find flere brug evt. google til at finde nogle af dem der ikke findes på denne list skriv på google tilmeld , tilmelding og bagved hjemmeside , link url , side mv

Evt. kan du betale dig fra det.

gode søgeord optimering eksperter søge evt. på google. på søgeord optimering du går ikke helt galt ved at vælge dem der ligger øverste huske ikke vælge dem der har valgt adwords til at ligge højt.

http://www.demib.dk/seo-bog-gratis-1051.html Søgeord optimering håndbog eller download den fulde version , Der er en god start guide

http://www.seo-lex.dk/  Søge optimering bog er også  en god guide.

jeg har læst dem og bruger dem en del

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 16:30

Hej Lise, der er sagt meget allerede om hvad du kan gøre for at forbedre din butik og dit salg.

Har kigget på din butik og læst tråden, og syntes du skal starte fra begyndelsen og lave en super lækker webshop der er up to date med nem meta data indtastning i de forskellige menuer og varer så google nemt kan indeksere dit indhold. Men husk samtidig at få lavet nogle gode envejs links f.eks gennem artikel publishing med nogle unikke keyword der er relevante for de produkter du sælger.

Kunderne nu om dage forventer et pro layout og samtidig siger det også en del om shoppen og dens ejer når den vælger at lave en god og pro webshop som kunderne kan lide at surfe rundt på og har tiltro til.

Jeg ved godt at mange syntes det er dyrt at få lavet en pro webshop, som ligger på omkring 15.000kr hos et pro bureau, men der er mange andre muligheder hvor man kan få lavet sine webshops og websites til en tredjedel af en pro pris til samme niveau.  Og tænk så også lige på alle de penge du kan smide ud på google awords annoncer som ikke konverterer til et salg fordi din bounce rate måsker er helt oppe på 70-90% fordi kunderne ikke kan lide design og navigation, så er det lige pludselig små penge, og helt ærlig hvad er 15.000kr i forhold til en highstreet shop som bruger 100.000-200.000+ bare til indretning inden de kan åbne!!?

Hvis man samtidig kan få tilføjet nogle funktioner til sit site som gør at brugerne kommer igen vil det være en super mersalg generator på lang sigt.

all the best :-)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lise

HVorfor valgte i selv at overtage Adwordsdelene? Jeg gætter på at i mangler rapportering på hvor meget i retn faktisk tjener per investeret krone.

Vi anbefaler altid på det kraftigste vores kunder til at få implementeret webtracking (som Google Analytics), med e-handels sporing og Google Adwords slagssporing. Dette gør det myligt at se præcist hvor stor omsætning der er skabt via Adwords, og hvad ROI er ned til det enkelte søgeord. Hvordan kan du ellers vide om du tjener eller taber penge? Forlang rapportering der inkluderer ROI nøgletal.

Inden du farer ud og investerer i nyt design på baggrund af de andre kommentarer bør du også bruge din Google Analytics til at checke hvad dine bounce rates egentlig er, hvor lang tid brugerne bruger på sitet og hvor mange sider de ser. Ser det ikke så slemt ud er det nok et andet sted du skal starte.

Et KÆMPE problem i forhold til at få trafik fra de organisk søgeresultater er at i ikke bruger de ord jeres kunder søger på. En hurtig søgeordsanalyse viser at når folk søger efter minymo er der med søgninger som "minymo børnetøj", "minymo anorak" og "minymo flyverdragt". Ingen af disse fraser har i en passende side til på websitet, og af samme grund er i ikke i top 100 på nogen af søgeordene. Ønsker i trafik fra Google skal der en helt andet fokuseret indsats ind i forhold til at please søgemaskinerne.

Vil i noget med SEo kan jeg ikke anbefale mindre end:

* Korrekt opsætning af Google Analytics (for effektmåling)

* Søgeordsanalyse (for at vide hvad jeres kunder søger efter)

* Indholdsoptimering / indholdsproduktion (for at sikre at i har landingssider for hvert af de vigtigste søgeord)

* Linkbygning (fordi konkurrencen er benhård i jeres konkurrence selv på to-ords søgefraser som "minymo børnetøj").

På den absolut positive side er det fedt at i har en masse gode brands i jeres shop. Det gør at der er masser der rent faktisk søger efter lige netop de produkter i har på hylderne.

Mvh Jesper Jørgensen

Fra Stoholm
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:58

Hej Michael

Tusinde tak for dit svar- der var en helt masse jeg kunne bruge.- jeg vil gå igang med det samme.

Venlig Hilsen

Lise/Olgas Unger

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)