Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO tuning fra Dandomains

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg giver ikke tilbud i en offentlig debat, men du er velkommen til at kontakte mig. Jeg skal dog gøre opmærksom på, at vi er henne i december, før vi kan tage nye opgaver ind, medmindre de er ret små. Trods fem mennesker fuldtids på SEO er der booket hårdt op.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 10:58
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Laugesen:

Når man nu ikke gider sætte sig ind i dette emne, må jeg så spørge hvad det koster at få en til at tune min shop ? Jeg skal holdes helt uden arbejde i den forbindelse Smile

www.sliknet.dk

mvh

Jesper

Hej Jesper

Der er heldigvis andre der kan lave webshops lækre og samtidig optimere dem rent SEO mæssigt.  Jeg kan og vil heller ikke komme med en pris her i offentligheden. Men hvis du er interesseret vil jeg meget gerne sende dig et tilbud på hvad vi kan gøre for din shop på flere fronter. Vi har tid allerede denne måned. Det skal jo være nogle fordele ved flere ansatte.

Mvh

Jesper@proseo.dk

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:04
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 14:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Her er så min feedback:

Jeg synes ikke bogen var specielt god - jeg fandt hurtigt et tip jeg kunne bruge (som "måske" har værdi for mig i en eller anden forstand, lille værdi), men så var resten bare almindeligt dandomain knowhow som allerede findes i dandomains hjælpesystem. Der er altså ikke noget hokus-pokus som jeg havde håbet på.

Og så har han måske med sine videoer motiveret mig til at gøre ting jeg vidste manglede i forvejen - men jeg savner hokus-pokus og det har jeg savnet i de seo-bøger jeg har kigget på  - de to største seo bøger derude har jeg kun læst demoversioner af, men de havde heller ikke nogen wow-effekt på mig - dette er første gang jeg køber, og jeg er ikke glad - jeg er lidt under mellemfornøjet.

Jeg håber ikke min feedback resulterer i at jeg bliver flamet.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:35

> men jeg savner hokus-pokus og det har jeg savnet i de seo-bøger jeg har kigget på  - de to største seo bøger derude har jeg kun læst demoversioner af

Hvis du med "hokus pokus" mener fuldkommen risikofri løsninger, der som med et magisk slag kan få dig til at ranke på alt hvad du ønsker i alverdens søgemaskiner, så må jeg skuffe dig: Det findes ikke :)

Hvis du derimod mener avancerede og mindre kendte kreative løsninger, så finder du masser af netop dette i min bog - men altså kun i den fulde version. Den slags forærer jeg ikke væk.

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:58

Jørgen Olsen:

Selvfølgelig bliver du ikke flamet, men en respons skal du da have :-)

Jeg har taget et lynhurtigt kig på din shop, og det undrer mig, at den er så uendeligt lidt optimeret i forhold til SEO, når du ved det hele i forvejen? Der er ikke mange elementer i SEO-TUNING, der findes noget sted i DanDomains hjælpesystem - det er lidt unfair at påstå. Ikke mindst set i lyset af DanDomains reaktion på bogen/kurset.

Det var så respons. Og når det er sagt: Jeg er ked af, du er skuffet. SEO-TUNING er solgt i 146 eksemplarer i skrivende stund, og jeg har fået uopfordret feedback fra 12-13 købere indtil nu pr. mail. Og alle var yderst positive.

Det er nok desværre sådan, at man ikke kan gøre alle glade, men lad mig prøve alligevel: Følg instrukserne i SEO-TUNING vedr. dine gruppesider. Det trænger du alvorligt til - og lur mig, om ikke du ender med at skifte mening.

Jeg vil ikke anbefale dig at tage bestik af ret meget i Lightudgaver - som Mikkel også skriver ;-)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 17:20

Thomas Rosenstand:

Jørgen Olsen:

Selvfølgelig bliver du ikke flamet, men en respons skal du da have :-)

Jeg har taget et lynhurtigt kig på din shop, og det undrer mig, at den er så uendeligt lidt optimeret i forhold til SEO, når du ved det hele i forvejen? Der er ikke mange elementer i SEO-TUNING, der findes noget sted i DanDomains hjælpesystem - det er lidt unfair at påstå. Ikke mindst set i lyset af DanDomains reaktion på bogen/kurset.

Det var så respons. Og når det er sagt: Jeg er ked af, du er skuffet. SEO-TUNING er solgt i 146 eksemplarer i skrivende stund, og jeg har fået uopfordret feedback fra 12-13 købere indtil nu pr. mail. Og alle var yderst positive.

Det er nok desværre sådan, at man ikke kan gøre alle glade, men lad mig prøve alligevel: Følg instrukserne i SEO-TUNING vedr. dine gruppesider. Det trænger du alvorligt til - og lur mig, om ikke du ender med at skifte mening.

Jeg vil ikke anbefale dig at tage bestik af ret meget i Lightudgaver - som Mikkel også skriver ;-)

Hejsa.

Det er også ved mine gruppesider du har givet mig blod på tanden - og jer er begyndt på harddisk-sektionen som er den mest populære - efter bedste evne at gøre det. Jeg kan godt se det er helt hul i hovedet det jeg har haft gang i - og jeg er glad for at blive mindet om det.

Der var også en anden ting med bundtekst ved hjælp af css jeg ikke havde tænkt på - det satte jeg også stor pris på at lære.

Jeg vil allerhelst give positiv feedback - jeg har nok bare haft alt for store forventninger som du måske allerede har fået indtrykket af.

Du må endelig ikke tro jeg føler mine penge er "helt" spildt - jeg havde bare håbet på at skulle hejse flaget for dig efter at have læst din bog.

Og så havde jeg håbet på flere "små ting" man kunne implementere hurtigt med stor effekt - det med gruppesider er jo et kæmpe stykke arbejde - og vi har ikke sløset med det p.g.a. manglende viden/vilje, men manglende ressourcer indtil videre. Din lille video hvor jeg nærmest føler mig latterliggjort fordi du understreger vigtigheden har ændret min priortering - det er godt.

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:25

Hej Jørgen

Vi kan tage et lille væddemål om en pose muldjord: Hvis du følger anvisningerne i SEO-TUNING, og du ikke får forbedringer i dine placeringer, der kan hjemtjene mere end de 995 kr. du har betalt for bogen, får du en gratis time med mig ( og den er dyrere end de 995).

Hvis du kan sælge, så du har tjent de 995 + mere hjem, ændrer du holdning. Fair deal?

Og hvis du nu øger dit salg med de ting, du allerede vidste i forvejen, men som jeg så har motiveret dig til at få gjort - kan du så ikke hejse flaget for mig alligevel? Jeg ved fra DanDomain, at der er målbare trafikstigninger på de shops, der allerede har fulgt eller er i gang med at følge anvisningerne i bogen. Jeg vil mene, du kan opnå det samme.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)