|
Ikke alle kan klare en gymnasial uddannelse og mange kan klare sig udmærket uden en uddannelse synes da fritid er vigtigere at have tid til at træne , jeg træner fitness og dans 5-6 timer dagligt , så vil jeg hellere bo billigt og have tid til mine fritids aktivitet og måske arbejde et par timer ugentlig jeg klare mig godt da jeg har masser af fritid til at nå mine ting , det har en direktør i hvert fald ikke tid til hvis han arbejder 8 timer dagligt plus transport |
Hej Mathias,
Man kan hvad man vil!
Jeg synes ikke man skal gøre noget bare fordi det er det alle andre gør.. Det er vist det der kendetegner iværksættere.. ! :)
MEN.. Når det så er sagt skal man passe på man ikke tror man kan blive rig i en fart.. Jo der er nogle der er heldige.. Men der er mange der ikke er! Jeg vil slet ikke atge modet fra dig.. og det virker som du er en dreng med ben i næsen og hovedet rigtigt skruet på.
Jeg elsker iværksætteri og har altid villet det lige så længe eg kan huske. Jeg valgte nu alligevel at tage min gymnasie eksamen og en vidergående uddannelse.. Man lærer meget på vejen og der er jo ingen der siger du ikke kan starte noget ved siden af studiet..
Håber du synes det var lidt hjælp.. HVis du vil have lidt gode råd så hold dig til her inde og spørg løs..
At være iværksætter er ikke en dans på roser.. (tror jeg de fleste vil sige) men det er SUPER fedt og jeg ville ikke være uden!
Pas på dig selv.
Sannesol
Bliv gratis medlem