Hej Søren,
Tak for din feedback - jeg vil prøve at ændre på de ting, du har sagt.
Men, når du skriver, at der skal flere farver på - hvor er det så du mener, at der skal være mere farverigt?
Nej ikke nødvendigvis. Jeg er ikke en haj til design selv, men som jeg oplever det så mangler din side kontrast. Den er lidt kedelig at kigge på, jeg syntes du skal overveje hvordan øjet arbejde på en side, at det søger mod kontrast-rige områder af en side, vær ikke bange for at peppe den op til noget mere moderne, hvis du har din egen grafiker i holdet behøver i jo ikke beholde det samme design i årevis.
I mit hoved (som muligvis er lidt specielt) så når man går ind på en hjemmeside som http://www.last.fm/, så er det første jeg ser den knaldrøde header og den store mørke box lige under reklamen og det er i mit hoved fordi jeg godt kan lide den store kontrast mellem baggrunden, boksen og teksten i boksen. Det er noget i den stil jeg godt kunne tænke mig. Din header har en udemærket farve men jeres navn (som jo er det folk skal huske jer på) skilder sig ikke nok ud. Designet er ikke fængende så at sige. Alle overskrifter på last.fm er skrevet med rødt fordi det er last.fm's kendetegn og fordi den giver kontrast mellem rubrikkerne (der er også en sort version hvis man er logget ind, men det er en anden sag).
En helt anden ting som jeg er kommet i tanke om: Er det måske en idé at lave to rubrikker i stedet for en med nyheder også have en der hedder mest læste nyheder eller noget i den stil?
Håber det klargjorde lidt hvad jeg mente, altså ikke nødvendigvis flere farver bare arbejd med jeres logo og indarbejd nogle kontraster på siden der hvor i gerne vil fænge!