Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback/nye idéer til mit medie..

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 217
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ejer nyhedsmediet MusicUpdates.dk, som har været åben i 8 måneder.

Vi er (ifølge os selv), kommet rigtig langt i branchen, dog kunne vi godt tænke os at komme endnu længere.

Derfor ville det være rart, hvis I vil hjælpe mig/os, og give et feedback på siden (www.musicupdates.dk), eller eventuelt nogle  nye idéer til noget der skal laves på MusicUpdates.dk?

På forhånd tak 

Besøg Danmarks største musik-nyhedsportal for unge: www.MusicUpdates.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:52

Synes siden holder i opdatere den tit , der sker noget på siden , så det er en rigtigt god ideen at i få lavet en rss eller feed , så andre kunne følge med på deres computere hvad der sker på siden , du kan også tilmelde den så alle mulig rss portaler flere af dem er meget høje trafik site bl.a. overskrift.dk , der findes flere 1000 portaler du kan tilmelde din rss søge på google skrive tilmeld rss´ danske skriv dansk ord hjemmeside , side , link mv. og udenlandske portaler skriv på google add submit rss -feed mv.

Flot hjemmeside i skal nok få succes Smile bare i får trafik

burde ikke være umuligt at finde en udvikler der kunne lave en rss til jeres side billigt herind på amino.dk ,

Nogle cms systemer er det kun en knap der skal trykkes på og den er der ,jeg ved ikke hvilken system i bruger til jeres hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 00:01

Siden virker overskuelig, men jeg er ikke stor fan af logoet. Det er som om det ikke harmonerer med resten af siden. Ville måske prøve noget i en mørkere farve. Evt i stil med menubarens baggrund. 

I nyhedsdelen synes jeg det er en skam, at i ikke ændrer dimensionerne på billederne, for det gør, at billederne blive forvrænget.

Ellers synes jeg det virker som en god side. Held og lykke med den.

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 00:02

Hej Mikael,

Tusind tak for dine gode tips :)

Jeg vil prøve at se nærmere på det..

Og tak for din ros :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 00:03

Hej Aron, 

Også tak til dig :)

Synes du, at der skal laves et helt nyt logo/topbar?

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 01:04

Hej Sune

Ja, det synes jeg faktisk. Siden er flot og jeres logo virker lidt malplaceret. Det er en kedelig tekstfont og logoet er nu heller ikke det bedste. Tror en ændring kunne forbedre det meget.

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 01:13

Okay  - tak for tippet :) Jeg vil snarest sætte min grafiker på opgaven :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 14:29

Ellers andre :)?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:52

Hej Sune

Det ser fint ud, er dog enig i det med logo.

Hvorfor kan jeg ikke anmelde et album, hvis jeg faldt over noget, som er rigtig godt eller skidt? Desuden kunne du lave nogle link til fan-sider og baggrundsfakta ála "Mordet i Finnerup lade" på P3. Må man linke til noget der? Synes at det er sjovt at få en masse baggrundsviden om, hvordan tingene og numrene er blevet til. Kunne være fint med en e-mail/SMS hver gang der var nyheder om kunstnere efter eget valg.

Tag en tur ned ad strøget med nogle reklamebolcher/gajoler og spørg de unge, hvad der skulle være på sådan en hjemmeside for at de ville besøge den. Måske du rammer rigtigt og bare skal være mere synlig.

Kunne du bytte links med andre indenfor film eller anden underholdning. Mange tror jeg har samfaldende interesser/hobbies .

Er selv meget musikinteresseret, så invitér mig gerne til dit netværk. Så skal jeg gå ind på din side engang imellem og komme med gode/dårlige råd!

Michael Kousgaard

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 15:33

Hej,

Jeg kan meget godt lide dit forslag med strøget - tak for det. Tror jeg vil planlægge en dag med crewet, som vi kan bruge på det..

Vi har faktisk haft idéen med SMS-udsendelse på bedning, men vi bakkede lidt igen, da det kan risikere at blive dyrt :)

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)