Hej, Jeg ejer nyhedsmediet MusicUpdates.dk, som har været åben i 8 måneder. Vi er (ifølge os selv), kommet rigtig langt i branchen, dog kunne vi godt tænke os at komme endnu længere. Derfor ville det være rart, hvis I vil hjælpe mig/os, og give et feedback på siden (www.musicupdates.dk), eller eventuelt nogle nye idéer til noget der skal laves på MusicUpdates.dk?
På forhånd tak
|
Synes siden holder i opdatere den tit , der sker noget på siden , så det er en rigtigt god ideen at i få lavet en rss eller feed , så andre kunne følge med på deres computere hvad der sker på siden , du kan også tilmelde den så alle mulig rss portaler flere af dem er meget høje trafik site bl.a. overskrift.dk , der findes flere 1000 portaler du kan tilmelde din rss søge på google skrive tilmeld rss´ danske skriv dansk ord hjemmeside , side , link mv. og udenlandske portaler skriv på google add submit rss -feed mv.
Flot hjemmeside i skal nok få succes bare i får trafik
burde ikke være umuligt at finde en udvikler der kunne lave en rss til jeres side billigt herind på amino.dk , Nogle cms systemer er det kun en knap der skal trykkes på og den er der ,jeg ved ikke hvilken system i bruger til jeres hjemmeside