Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google, Yahoo, Bing

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er jo umuligt at optimere så det giver resulatet på alle søgemaskinerne, da de jo åbenbart måler værdien på forskellige måder, og forskellene fra Yahoo, Google og Bing er jo enorme.

Jeg rangere utroligt højt på Bing på de fleste af mine keyword og en hel del på kombineret søgninger, i forhold til på google, nogen der har en forklaring på det ?

Det skal lige siges at sitet er rimeligt nyt ( under 1 år ), så kan måske have en betydning også.

Her et par eksempler...

Tømrer
nr. 1 på Bing, Nr. 23 på google.

Tømrermester
nr. 1 på Bing, nr. + 100 på google

Tegltag
nr. 1 på Bing, nr. 12 på google

Tagtømrer
nr.1 på Bing, nr. 3 på google

Tagrenovering
nr.1 på Bing, nr. 7 på google

Nyt tag
nr. 1 på Bing, nr. 10 på google

Tag renovering

nr. 1 på Bing, nr. 7 på google

Renovering
nr. 2 på Bing, nr. +100 på google

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:11

> Ja, det er jo umuligt at optimere så det giver resulatet på alle søgemaskinerne

Det er ikke korrekt - det kan man godt. Men det kræver, at der optimeres bredt, dybt og længe - så kommer resultaterne også.

Google har generelt en højere vægt på "domæne trust" - deres generelle opfattelse af dit domæne. Og det tager tid, og masser af gode løbende links, indholdsudvikling osv at opnå.

Men selv på kort tid kan der opnås fine resultater - et godt eksempel er fra et af mine nye projekter: Joblr.net (den Amertikanske version af SEO Supporten), som på trods af at websitet er helt nyt klart sig fint på de første vigtige keywords for os:

Visibility scoring
Nr. 1 i Google og nr 1 i Bing

Self service seo
Nr. 2 i Google og nr. 1 i Bing

Og jeg kunne finde mange flere eksempler magen til disse ....

Så, der er ikke andet at gøre, end at du klør på og kæmper med det. Lade sig gøre kan det i hvert fald godt Big Smile

Fra Næstved
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 11:22

Jeg ligger også nr. 1 på bing på et par keywords som jeg slet ikke har optimeret til på nogen måde. Tekststrengen findes slet ikke på min hjemmeside, men fandt ud af at der er et par indgående links, som indeholder de 2 ord, og det er åbenbart nok til en top-placering hehe. Dog har jeg ikke modtaget noget trafik fra bing endnu.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 11:47

Mikkel deMib Svendsen:

Det er ikke korrekt - det kan man godt. Men det kræver, at der optimeres bredt, dybt og længe - så kommer resultaterne også.

Okay, ja det kræver så bare en del mere arbejde...Big Smile

Mikkel deMib Svendsen:
Google har generelt en højere vægt på "domæne trust" - deres generelle opfattelse af dit domæne. Og det tager tid, og masser af gode løbende links, indholdsudvikling osv at opnå.

Det forklarer så hvorfor min private blog nogle gange rangere så godt på ord, som jeg kæmper med at få op på søge maskinernes lister på andre sider, det lever stadig godt af alle de indgående link der er opnået over de sidste 5-6 år, som ligger godt spredt ud på forskellige sider.

Mikkel deMib Svendsen:
Så, der er ikke andet at gøre, end at du klør på og kæmper med det. Lade sig gøre kan det i hvert fald godt Big Smile

Jamen SEO er stadig nyt og spændende for mig, så der kommer helt klart mere kød på min hjemmeside, og masser af nye tiltag + indgående links til mine sider.

Mikkel deMib Svendsen:

Men selv på kort tid kan der opnås fine resultater - et godt eksempel er fra et af mine nye projekter: Joblr.net (den Amertikanske version af SEO Supporten), som på trods af at websitet er helt nyt klart sig fint på de første vigtige keywords for os:

Visibility scoring
Nr. 1 i Google og nr 1 i Bing

Self service seo
Nr. 2 i Google og nr. 1 i Bing

Og jeg kunne finde mange flere eksempler magen til disse ....

Dette er næsten også forventet af os at netop du kan dette, hvis ikke du kan hvem kan så... Big Smile

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:52

> Dette er næsten også forventet af os at netop du kan dette, hvis ikke du kan hvem kan så... Big Smile

Det kan jeg nu ikke helt tage al æren for selv - for jeg har været så heldig, at få lokket nogle af verdens bedste SEO'ere med i Joblr :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)