Hej! En af de ting som jeg tror gør din forside rodet er den tekst du har valgt at placere inde i hvert enkelt billede, jeg tror teksterne forstyrer meget mere end de informerer. Prøv at skære lidt ned på billederne, måske nøjes med ét billede. Det er selvfølgelig forskelligt fra shop til shop hvad der passer ind, men jeg synes godt at du kunne placere dig selv på forsiden, med en lille profil af hvem du er - det skaber også tryghed/troværdighed. mvh. |
Med fare for jeg gentager hvad der allerede er blevet sagt.
Det er teksten over billederne som forvirrer + font type i forskellige størrelser.
Jeg er ked af at sige det, men det kan let lige noget som er lavet i paint. Da en webshop skal udstråle troværdig/tryghed - så er det en af punkterne du skal arbejde meget mere med.
Du sælger smykker og hjertevarme. Dvs. kvalitetstid er nøgleordet. Dvs fokus på EN ting af gangen. Derfor ville jeg nok, lave et stort billede + 2 små (samme strategi har vi valgt til at sælge møbler) - dog af andre grunde ;)
VIsualiser dit sortiment i billederne som du gør nu. Men tænk også på forsiden som dit butiksvindue. Det skal lokke folk længere ind, uden at rode. Det er jo et kanon fedt sortiment du har - vis det i større billeder på forsiden. Få evt hjælp til at lave noget flash så du kan vende nogle flere billeder.
Og få så solgt nogle af de fede varer.