Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du hjælpe Amino på Iværk&Vækst-messen?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

De sidste par år har vi på iværksættermessen i Forum haft en levende og hyggelig stand der emmede af iværksætterånd, bl.a. fordi en del af jer der er begejstrede for at bruge Amino, hjalp os med at fortælle de besøgende hvad Amino er for noget, og hvad de ville kunne bruge os til. Den stemning vil vi naturligvis gerne genskabe i år, og vi håber derfor at vi igen kan samle et hold glade Amino-brugere. Smile

Det vi skal bruge, er nogle der vil være til stede på Aminos stand i hele messens åbningstid, dvs. fredag d. 11/9 kl. 10-19 og lørdag d. 12/9 kl. 10-17. Det er dog ikke sådan at man er bundet til standen i alle de timer. Der er plads til at man deltager i de workshops man evt. er tilmeldt, og at man kan gå rundt og kigge på hvad messen ellers har af tilbud. Og så skal vi på skift hjælpe til et par timer ved messens infostand.

Amino giver indgangsbilletten, frokost i pausen, vand og guf på standen og en god middag fredag aften efter en veloverstået første messedag.

Jeg skal lige nævne at man ikke må stå og dele sit eget salgsmateriale ud eller have det liggende på standen, for man er der som repræsentant for Amino, men det er nærmest umuligt ikke at blive spurgt hvad man selv laver, når man står der og taler varmt for Amino, og så kan der jo hurtigt blive udvekslet et par visitkort. ;) Så ud over at man hjælper os, er det en supergod mulighed for at netværke og få fingeren på pulsen mht. hvad andre iværksættere har af udfordringer.

Skriv til mig på anja@amino.dk hvis du er interesseret.

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 15:53

Hej Anja,

Jeg kunne muligvis godt være interesseret i dette. Men det kan godt være jeg ikke helt forstår dit indlæg. Men må man ikke give sit visitkort ud til andre hvis man står der?

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 16:13

Michael Grove:

må man ikke give sit visitkort ud til andre hvis man står der?

Jo, det må man meget gerne. Det er kun en mere organiseret reklameren for sin egen virksomhed på standen der ikke er velkommen. Der hvor det falder naturligt at fortælle om det man selv laver, og give en anden et visitkort, er det selvfølgelig helt i orden.

Tilmeldt 14. Jul 08
Skrevet kl. 16:15

Anja Lysholm:

Michael Grove:

må man ikke give sit visitkort ud til andre hvis man står der?

Jo, det må man meget gerne. Det er kun en mere organiseret reklameren for sin egen virksomhed på standen der ikke er velkommen. Der hvor det falder naturligt at fortælle om det man selv laver, og give en anden et visitkort, er det selvfølgelig helt i orden.

Super :) jeg blev bare lidt forvirret :) Sender en mail om lidt.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:30
Hej Anja Det vil være en fornøjelse at være med til - du har allerede fået en ansøgning fra mig. mvh Hans
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 17:53

Det lyder godt! Tak skal I have. Jeg skriver lige samlet tilbage når jeg har fået nogle flere tilmeldinger. :-)

Tilmeldt 14. Jul 08
Skrevet kl. 18:00

Anja Lysholm:

Det lyder godt! Tak skal I have. Jeg skriver lige samlet tilbage når jeg har fået nogle flere tilmeldinger. :-)

Det lyder bare godt Anja :)

Fra København
Tilmeldt 16. Dec 08
Indlæg ialt: 4
Fra  Holmgaard Management Skrevet kl. 18:32

Hej Anja,

Idet jeg på forhånd har reserveret d. 11/9 som fridag, og med tanken på Iværk & Iværk09, finder jeg det som en sjov mulighed for at bidrage til andre at hjælpe på denne dag. Jeg er direktør i Holmgaard Management med primær fokus på rekruttering og headhunting, så mon ikke vi kan headhunte nogle nye glad brugere af Amino. Jeg melder mig hermed med glæde til tjenesten d. 11/9. mvh. Lars Holmgaard 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:52

Jeg er også klar :-)

Dbh Martin

Tilmeldt 14. Jul 08
Skrevet kl. 20:56

Martin Thorborg:

Jeg er også klar :-)

Dbh Martin

Det var godt.. Det er jo også på tide at du gør noget for Amino :)

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)