Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

38 minutters indsigt ...

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

2010 eller blev? ;)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:07

2010 ja :)

Det skulle have været startet marts 2009. Jeg mistede dog en samarbejdspartner èn uge før launch. Men så fandt jeg 3 andre, og vi starter så 2010 i stedet for. Jeg har arbejdet på det projekt i 1½ år 10 timer per dag, ved siden af mit andet job, uden løn. Men jeg VILLE lykkes, og jeg var sikker på at jeg havde den gode idè. Og det havde jeg så.

Jeg ville gerne skrive mere om det, da det nærmest er helt surrealistisk med så meget succes så hurtigt. Men det kan jeg ikke .

Men kodeordet var at jeg var SULTEN (!!!!!). Og når man er rigtig sulten kommer de gode ideer, som flyvende ned fra himlen. Og så skal de struktureres og planlægges, og man laver nogle fejl man lærer af.. osv osv. Men det er pisse sjovt.

Men altså tag det kursus " Personal Power II" , det er fucking mindblowing. I mangel af pænere ord

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:47

Til startindlægget ;o)

Jeg er virkelig glad for at du smed den video. Jeg er absolut i målgruppen for den video, og jeg synes at den rammer hovedet på sømmet. Ham må jeg lige studere yderligere og tak fordi du startede tråden ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:57

Det jeg rigtig glad for at høre :-)

Det faktisk den eneste grund til at jeg er herinde. Jeg har de partnere jeg skal bruge, og jeg skal ikke sælge noget herinde. Så jeg hygger mig bare lidt, og håber jeg selv kan inspirere lidt.

Og om en måned får jeg min profil slettet herinde fra, da mine partnere som sagt ikke er vilde med at jeg skriver for meget på nettet, da er en del i medierne. Det kræver noget diskretion fra mig af, og det er fint nok.

Men kan jeg nå at inspirere lidt på vejen ud, ville jeg sgu blive glad

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:58

movement:

Og om en måned får jeg min profil slettet herinde fra, da mine partnere som sagt ikke er vilde med at jeg skriver for meget på nettet, da er en del i medierne. Det kræver noget diskretion fra mig af, og det er fint nok.

Ja det er sku farligt at skrive anonymt på Amino :)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:08

Mit rigtige navn står i en af de indlæg jeg har skrevet herinde for flere måneder siden, og det kan derfor findes på google. Dem jeg først arbejdede sammen med, sagde til et møde at " Vi bryder os ikke om at du diskuterer vores projekt med Martin Thorborg "

Ikke at det var en dealbreaker, men jeg skulle være varsom. De er børsnoterede og ret følsomme overfor hvad der står om dem diverse steder. Selvom det er gode ting.

Dem jeg arbejder med nu er knapt så følsomme, og eftersom at projektet ikke kører endnu, kan jeg ikke selv se det store problem i det. Men når det kommer ud, kommer det ud i medierne i forholdsvis stor skala, og så vil folk kende mit navn, og sikkert google det osv osv. Så jeg forstår dem godt.

Det er nu ikke det store behov for mig at tale om det hele tiden, og som sagt om en måned stopper det fuldstændig.

Så er det bare noget jeg taler med familie og venner om

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:12

Rettelse :

Jeg stopper med det NU

Jeg er et meget åbenhjertigt menneske og svarer gerne folk hvis de spørger mig om noget, men nu vil jeg lukke låsen i, og stoppe med at snakke om det online.

Tråden var jo også om noget andet, så lad os komme tilbage til det

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:15

Synes han har en fantastisk evne til at formidle et budskab, man skal selvfølgelig ikke tabe hjernen og leve i hans liv, men bruge hans ideologier til selv at danne sig et "bedre" liv. Har prøvet lidt det samme på dansk, ikke fordi jeg er overvægtig, til at stoppe trangen til lige at skulle æde noget sødt efter aftensmaden osv. og ved de samme principper bliver brugt af Alan Carr i antirygerbogen.

Lige er eksempel på, hvor powerfuldt han argumenterer (dog en smule amerikansk-overdramatiseret, det må man lige se bort fra - det skærer dog tingene ud i pap, så på en måde er det godt for foreståelsen):

http://tonyrobbinstraining.com/238/alkalize/

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:46

Det er sådan nogle små film og tekster som giver mig et kick, som jeg kan leve på i dage-vis. Rigtig fedt, tak for linket!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:50

Undre mig egentlig ofte over hvorfor den amerikanske både at videregive et godt budskab, altid siges i en negativ vending.

Hvad er der egentlig der er så skidt ved måde at gøre det på? De formår jo virkelig at servere et budskab... så man forstår det!

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)