Jeg synes ærlig talt du skulle finde dig en anden hobby. At true med aviser og blade viser bare at du måske netop burde oprette dig en profil på arto og chatte med de andre børn. Hvad er problemet ? Er du bange for at din kæreste finder sig en ny (og mere moden) kæreste via arto? Eller vil du bare lige vise hende at hendes kæreste er temmelig sej og tør kaste sig ud i lange slagsmål imod den store slemme arto? |
gweb:Jeg synes ærlig talt du skulle finde dig en anden hobby. At true med aviser og blade viser bare at du måske netop burde oprette dig en profil på arto og chatte med de andre børn.
Hvad er problemet ? Er du bange for at din kæreste finder sig en ny (og mere moden) kæreste via arto?
Eller vil du bare lige vise hende at hendes kæreste er temmelig sej og tør kaste sig ud i lange slagsmål imod den store slemme arto?
Okey nu må jeg lige svare igen:
1: Hvis du ikke har noget fornuftigt at skrive, som omhandler emnet, så lad venligst vær med at skrive noget.
2: Hvis du prøver at svine mig til? Så gør du det virkelig ikke særlig godt.
3: Nej det er bestemt ikke for at vise mig overfor kæresten (hvilket egentlig er en fuldstændig tåbelig kommentar). Det er ren og skær principsag og nok også en lille del stædighed.
Til alle de andre som har kunne finde ud af at skrive fornuftige indlæg:
Jeg vil gerne takke mange gange for jeres indlæg, både de gode og de kritiske (fornuftige og konstruktive). Det har givet mig et godt indblik i hvad folk tænker omkring det og det har da også løftet sløret for mange forskellige meninger. :)
Igår blev det vist for meget for Arto og de har uden varsel slettet hendes profil. Hvilket egentlig har været det eneste både mig og min kæreste ville have. :)
Så situationen er løst og dermed så er der ikke mere at skrive om i dette emne. :)
Men som sagt. Så takker jeg for jeres kommentarer, meninger og ting som har gjort mig en del klogere på det hele. :)