<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>Jura, kontrakter, lovgivning, ophavsret m.m.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/2869.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>&lt;p&gt;Jura, kontrakter og alt det med sm&amp;aring; er til diskussion her. Mange iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;ttere er superdygtige forretningsfolk, men n&amp;aring;r det kommer til administration, dokumentering og myndighedernes krav g&amp;aring;r det nogle gange galt. Derfor hj&amp;aelig;lper vi her hinanden med at strikke korrekte kontrakter og aftaler sammen, som sikrer dig og din virksomhed. Ofte diskuterer vi ogs&amp;aring;, hvordan man b&amp;oslash;r forholde, n&amp;aring;r skaden er sket, og eksempelvis ens ophavsret er kr&amp;aelig;nket, eller hvis man har lagt sig ud med myndigheder, samarbejdspartnere eller medarbejdere. Forummet handler ogs&amp;aring; om det stigende antal p&amp;aring;bud og regler, som myndighederne p&amp;aring;l&amp;aelig;gger virksomheder og iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;ttere.&lt;/p&gt;</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>Svar: Umuligt at slette eller få sin profil slettet fra Arto.dk</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/421231.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 31 Aug 2009 15:08:04 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:421231</guid><dc:creator>Søren</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/421231.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=2869&amp;PostID=421231&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Lone S. Hansen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;S&amp;oslash;ren:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvem skulle jeg undskylde overfor? Arto?. For det vil aldrig ske. &amp;nbsp;Arto har ingen grund til at beholde en brugers profil som ikke har og som aldrig ville end med at bryde nogen regler.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og nej jeg mener nu at flere har udtrykt deres meninger omkring situationen og det s&amp;aelig;tter jeg pris p&amp;aring;. Selvf&amp;oslash;lgelig har der ogs&amp;aring; v&amp;aelig;ret facts imellem. :)&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Sjovt at du skriver &amp;quot;slette&amp;quot; igen .. Men den er slettet. Fuldst&amp;aelig;ndig fra deres servere.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;div style="clear:both;"&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hej S&amp;oslash;ren.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg siger &amp;quot;slettet&amp;quot;, fordi dataen fortsat eksisterer. Den er ikke slettet. &amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har efterh&amp;aring;nden - efter en del forvirring - regnet ud, at du stadig ikke har forst&amp;aring;et d&amp;eacute;t, selvom det er blevet forklaret for dig flere gange i denne tr&amp;aring;d.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det din k&amp;aelig;reste har kontrol over, er om offentligheden har adgang til hendes data eller ej. Ikke om den eksisterer eller ej.&amp;nbsp;&lt;br /&gt;De to begreber &amp;quot;Deaktivering&amp;quot; og &amp;quot;Sletning&amp;quot; d&amp;aelig;kker over det samme koncept. Arto har bare valgt at v&amp;aelig;re &amp;aelig;rlige omkring navngivningen af konceptet og kalder det, hvad det er.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Den eneste forskel p&amp;aring; de to begreber, er at den ene - deaktivering - har en failsafe, der s&amp;oslash;rger for at brugeren kan fortryde sit valg p&amp;aring; et senere tidspunkt. Det er den eneste forskel.&amp;nbsp; Arto har under begge begreber dataen og har ret til at opbevare den.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring;dan foreg&amp;aring;r det ogs&amp;aring;, mange andre steder.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg fors&amp;oslash;ger ikke at v&amp;aelig;re nedladende, men .. jeg ved ikke, om du har brug for en metafor, for at forest&amp;aring; hvad der foreg&amp;aring;r.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis Arto er en stor bygning, har din k&amp;aelig;reste - helt gratis - f&amp;aring;et et tomt rum, i den bygning til fri afbenyttelse. Hun har derefter stillet en masse ting ind i rummet og ladet d&amp;oslash;ren st&amp;aring; &amp;aring;ben, s&amp;aring; alle kan komme ind og kigge p&amp;aring; de fine ting, hun gerne vil vise frem.&amp;nbsp;&lt;br /&gt;Efter et stykke tid, vil din k&amp;aelig;reste ikke l&amp;aelig;ngere vise sine ting frem og hun lukker og l&amp;aring;ser d&amp;oslash;ren.&lt;br /&gt;Tingene i rummet er nu skjult for offentligheden - men de ER der fortsat. I Arto&amp;#39;s besiddelse. De har dog ladet din k&amp;aelig;reste beholde n&amp;oslash;glen, s&amp;aring; hun kan l&amp;aring;se d&amp;oslash;ren op igen, hvis hun en dag skulle f&amp;aring; lyst til at vise tingene frem igen.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og s&amp;aring; flipper du ud p&amp;aring; tv&amp;aelig;rs.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Nu har Arto s&amp;aring; konfiskeret n&amp;oslash;glen fra din k&amp;aelig;reste.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og s&amp;aring; virker du tilfreds.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;For os, der fra starten har vidst at begge begreber d&amp;aelig;kker over det samme, har din vrede v&amp;aelig;ret ret uforst&amp;aring;elig.&amp;nbsp;&lt;br /&gt;Det er semantik du hidser dig op over. Ikke datalagring.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Arto har ikke gjort noget galt.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; vidt jeg kan forst&amp;aring; p&amp;aring; det du skriver, har de ikke engang ydet d&amp;aring;rlige kundeservice. De har svaret p&amp;aring; dine henvendelser og - ligesom brugerne p&amp;aring; Amino - fors&amp;oslash;gt at forklare dig situationen.&amp;nbsp;&amp;nbsp;De har endda g&amp;aring;et s&amp;aring; langt, som at fors&amp;oslash;ge at forklare sig herinde.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg l&amp;aelig;gger ikke skjul p&amp;aring;, at jeg synes du skylder dem en offentlig undskyldning.&lt;br /&gt;Ikke for, at du har hidset dig op - vi kan alle tage fejl - men for, at du i et offentigt forum har beskyldt dem for at bryde datalovgivningen &amp;quot;ret groft&amp;quot;.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er faktisk ret groft - og en direkte l&amp;oslash;gn, som du aldrig efterf&amp;oslash;lgende trak tilbage eller undskyldte for.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du har offentligt tils&amp;oslash;let en dansk virksomhed, fordi de gratis har stillet en service til r&amp;aring;dighed for din k&amp;aelig;reste, og da hun ikke &amp;oslash;nskede den mere, har de ladet hende g&amp;aring; med en besked om, at hun er velkommen tilbage, hvis hun en dag skulle fortryde sit valg. Alt sammen lovligt, moralsk korrekt og h&amp;oslash;fligt.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Som tak, truer du dem med Ekstra Bladet.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; jeg efterlyser en undskyldning, ja.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Meget kort svar, da jeg ikke har overskud til at skulle til at svare p&amp;aring; alt det du har skrevet. :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg holder fast p&amp;aring; min mening, om den s&amp;aring; i dine &amp;oslash;jne eller andres er forkerte.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Dermed kommer der ingen undskyldning, s&amp;aring; den m&amp;aring; du kigge meget langt efter.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og s&amp;aring; er den ikke l&amp;aelig;ngere.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og nej jeg truer ikke med aviserne, for har op til flere journalister, som gerne vil skrive en historie om det, for der er har l&amp;aelig;nge v&amp;aelig;ret problemer med Arto og det er bestemt ikke blevet bedre. :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har ikke t&amp;aelig;nkt mig at kommenterer dette emne mere. :)&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Umuligt at slette eller få sin profil slettet fra Arto.dk</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/421215.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 31 Aug 2009 14:38:23 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:421215</guid><dc:creator>Fashion-Seller</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/421215.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=2869&amp;PostID=421215&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;S&amp;oslash;ren:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;
&lt;p&gt;Der tager du nemlig fejl. Facebook HAR nemlig gjort det muligt for folk at slette deres profil fuldst&amp;aelig;ndig. M&amp;aring;ske du sku pr&amp;oslash;ve at tjekke op p&amp;aring; tingene, f&amp;oslash;r du beder andre om at g&amp;oslash;re det.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og hvis du endelig mangler lidt bevis p&amp;aring; det, s&amp;aring; sender jeg dig gerne et link. :)&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;div style="CLEAR:both;"&gt;&lt;/div&gt;
&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg beklager meget at jeg ik var opm&amp;aelig;rksom p&amp;aring;, at de Onsdag/Torsdag i sidste uge tilf&amp;oslash;rte denne nye funktion... Men sletter FB nu os alle data, eller bliver de blot deaktiveret? Det ved hverken du eller jeg, det er kun FB der har svaret p&amp;aring; det...&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Desuden har denne problemstilling v&amp;aelig;ret oppe i over 1&amp;frac12; &amp;aring;r, og nu lukker FB munden p&amp;aring; kritikkerne ud af til... Smart tr&amp;aelig;k men alt er ved det gamle &amp;quot;behind the sceen&amp;quot;...&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Umuligt at slette eller få sin profil slettet fra Arto.dk</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/420844.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 30 Aug 2009 21:42:39 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:420844</guid><dc:creator>Lone S. Hansen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/420844.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=2869&amp;PostID=420844&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;S&amp;oslash;ren:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvem skulle jeg undskylde overfor? Arto?. For det vil aldrig ske. &amp;nbsp;Arto har ingen grund til at beholde en brugers profil som ikke har og som aldrig ville end med at bryde nogen regler.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og nej jeg mener nu at flere har udtrykt deres meninger omkring situationen og det s&amp;aelig;tter jeg pris p&amp;aring;. Selvf&amp;oslash;lgelig har der ogs&amp;aring; v&amp;aelig;ret facts imellem. :)&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Sjovt at du skriver &amp;quot;slette&amp;quot; igen .. Men den er slettet. Fuldst&amp;aelig;ndig fra deres servere.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
&lt;p&gt;Hej S&amp;oslash;ren.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg siger &amp;quot;slettet&amp;quot;, fordi dataen fortsat eksisterer. Den er ikke slettet. &amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har efterh&amp;aring;nden - efter en del forvirring - regnet ud, at du stadig ikke har forst&amp;aring;et d&amp;eacute;t, selvom det er blevet forklaret for dig flere gange i denne tr&amp;aring;d.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det din k&amp;aelig;reste har kontrol over, er om offentligheden har adgang til hendes data eller ej. Ikke om den eksisterer eller ej.&amp;nbsp;&lt;br /&gt;De to begreber &amp;quot;Deaktivering&amp;quot; og &amp;quot;Sletning&amp;quot; d&amp;aelig;kker over det samme koncept. Arto har bare valgt at v&amp;aelig;re &amp;aelig;rlige omkring navngivningen af konceptet og kalder det, hvad det er.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Den eneste forskel p&amp;aring; de to begreber, er at den ene - deaktivering - har en failsafe, der s&amp;oslash;rger for at brugeren kan fortryde sit valg p&amp;aring; et senere tidspunkt. Det er den eneste forskel.&amp;nbsp; Arto har under begge begreber dataen og har ret til at opbevare den.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring;dan foreg&amp;aring;r det ogs&amp;aring;, mange andre steder.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg fors&amp;oslash;ger ikke at v&amp;aelig;re nedladende, men .. jeg ved ikke, om du har brug for en metafor, for at forest&amp;aring; hvad der foreg&amp;aring;r.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis Arto er en stor bygning, har din k&amp;aelig;reste - helt gratis - f&amp;aring;et et tomt rum, i den bygning til fri afbenyttelse. Hun har derefter stillet en masse ting ind i rummet og ladet d&amp;oslash;ren st&amp;aring; &amp;aring;ben, s&amp;aring; alle kan komme ind og kigge p&amp;aring; de fine ting, hun gerne vil vise frem.&amp;nbsp;&lt;br /&gt;Efter et stykke tid, vil din k&amp;aelig;reste ikke l&amp;aelig;ngere vise sine ting frem og hun lukker og l&amp;aring;ser d&amp;oslash;ren.&lt;br /&gt;Tingene i rummet er nu skjult for offentligheden - men de ER der fortsat. I Arto&amp;#39;s besiddelse. De har dog ladet din k&amp;aelig;reste beholde n&amp;oslash;glen, s&amp;aring; hun kan l&amp;aring;se d&amp;oslash;ren op igen, hvis hun en dag skulle f&amp;aring; lyst til at vise tingene frem igen.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og s&amp;aring; flipper du ud p&amp;aring; tv&amp;aelig;rs.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Nu har Arto s&amp;aring; konfiskeret n&amp;oslash;glen fra din k&amp;aelig;reste.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og s&amp;aring; virker du tilfreds.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;For os, der fra starten har vidst at begge begreber d&amp;aelig;kker over det samme, har din vrede v&amp;aelig;ret ret uforst&amp;aring;elig.&amp;nbsp;&lt;br /&gt;Det er semantik du hidser dig op over. Ikke datalagring.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Arto har ikke gjort noget galt.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; vidt jeg kan forst&amp;aring; p&amp;aring; det du skriver, har de ikke engang ydet d&amp;aring;rlige kundeservice. De har svaret p&amp;aring; dine henvendelser og - ligesom brugerne p&amp;aring; Amino - fors&amp;oslash;gt at forklare dig situationen.&amp;nbsp;&amp;nbsp;De har endda g&amp;aring;et s&amp;aring; langt, som at fors&amp;oslash;ge at forklare sig herinde.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg l&amp;aelig;gger ikke skjul p&amp;aring;, at jeg synes du skylder dem en offentlig undskyldning.&lt;br /&gt;Ikke for, at du har hidset dig op - vi kan alle tage fejl - men for, at du i et offentigt forum har beskyldt dem for at bryde datalovgivningen &amp;quot;ret groft&amp;quot;.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er faktisk ret groft - og en direkte l&amp;oslash;gn, som du aldrig efterf&amp;oslash;lgende trak tilbage eller undskyldte for.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du har offentligt tils&amp;oslash;let en dansk virksomhed, fordi de gratis har stillet en service til r&amp;aring;dighed for din k&amp;aelig;reste, og da hun ikke &amp;oslash;nskede den mere, har de ladet hende g&amp;aring; med en besked om, at hun er velkommen tilbage, hvis hun en dag skulle fortryde sit valg. Alt sammen lovligt, moralsk korrekt og h&amp;oslash;fligt.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Som tak, truer du dem med Ekstra Bladet.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; jeg efterlyser en undskyldning, ja.&lt;/p&gt;
&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Umuligt at slette eller få sin profil slettet fra Arto.dk</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/420322.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 30 Aug 2009 05:47:13 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:420322</guid><dc:creator>Søren</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/420322.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=2869&amp;PostID=420322&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Lone S. Hansen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Sjovt, som du skriver at folk i denne tr&amp;aring;d har givet udtryk for forskellige &amp;quot;meninger&amp;quot;, n&amp;aring;r det du s&amp;oslash;gte - og det du fik - var kolde facts. De arbejdede bare ikke til din fordel, som du havde h&amp;aring;bet. Nu er de s&amp;aring; &amp;quot;meninger om en sag&amp;quot;. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg kan godt forst&amp;aring;, at Arto valgte at &amp;quot;slette&amp;quot; din k&amp;aelig;restes profil. &lt;br /&gt;Nu er sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;let s&amp;aring; bare: &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Har du t&amp;aelig;nkt dig at sige undskyld?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;For det burde du.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Sjovt at du skriver &amp;quot;slette&amp;quot; igen .. Men den er slettet. Fuldst&amp;aelig;ndig fra deres servere.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Umuligt at slette eller få sin profil slettet fra Arto.dk</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/420310.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 30 Aug 2009 00:08:05 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:420310</guid><dc:creator>Fashion-Seller</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/420310.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=2869&amp;PostID=420310&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Anders Giversen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;
&lt;p&gt;Sjovt nok var snakken oppe for et &amp;aring;rs tid siden, da det gik op for folk hvor sv&amp;aelig;rt det er at slette sin Facebook konto. Dengang var det s&amp;aring; godt som umiligt, idag er det lidt lettere. Tjek det selv...&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du kan stadig kun deaktivere den... Alle data er stadig gemt, ellers l&amp;aelig;s betingelserne!!!&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Umuligt at slette eller få sin profil slettet fra Arto.dk</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/420307.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 29 Aug 2009 23:53:53 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:420307</guid><dc:creator>Anders Giversen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/420307.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=2869&amp;PostID=420307&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Det er en intereant problematik der har v&amp;aelig;ret oppe. Rent annonceprism&amp;aelig;ssigt kunne man forestille sig at Arto/Freeway er bedre stillet jo flere profiler de her. Sjovt nok var snakken oppe for et &amp;aring;rs tid siden, da det gik op for folk hvor sv&amp;aelig;rt det er at slette sin Facebook konto. Dengang var det s&amp;aring; godt som umiligt, idag er det lidt lettere. Tjek det selv...&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Umuligt at slette eller få sin profil slettet fra Arto.dk</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/420299.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 29 Aug 2009 23:08:55 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:420299</guid><dc:creator>Lone S. Hansen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/420299.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=2869&amp;PostID=420299&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Sjovt, som du skriver at folk i denne tr&amp;aring;d har givet udtryk for forskellige &amp;quot;meninger&amp;quot;, n&amp;aring;r det du s&amp;oslash;gte - og det du fik - var kolde facts. De arbejdede bare ikke til din fordel, som du havde h&amp;aring;bet. Nu er de s&amp;aring; &amp;quot;meninger om en sag&amp;quot;. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg kan godt forst&amp;aring;, at Arto valgte at &amp;quot;slette&amp;quot; din k&amp;aelig;restes profil. &lt;br /&gt;Nu er sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;let s&amp;aring; bare: &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Har du t&amp;aelig;nkt dig at sige undskyld?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;For det burde du. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Umuligt at slette eller få sin profil slettet fra Arto.dk</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/420023.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 29 Aug 2009 10:05:07 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:420023</guid><dc:creator>Søren</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/420023.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=2869&amp;PostID=420023&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;gweb:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg synes &amp;aelig;rlig talt du skulle finde dig en anden hobby. At true med aviser og blade viser bare at du m&amp;aring;ske netop burde oprette dig en profil p&amp;aring; arto og chatte med de andre b&amp;oslash;rn.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvad er problemet ? Er du bange for at din k&amp;aelig;reste finder sig en ny (og mere moden) k&amp;aelig;reste via arto?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Eller vil du bare lige vise hende at hendes k&amp;aelig;reste er temmelig sej og t&amp;oslash;r kaste sig ud i lange slagsm&amp;aring;l imod den store slemme arto?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Okey nu m&amp;aring; jeg lige svare igen:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;1: &amp;nbsp;Hvis du ikke har noget fornuftigt at skrive, som omhandler emnet, s&amp;aring; lad venligst v&amp;aelig;r med at skrive noget.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;2: Hvis du pr&amp;oslash;ver at svine mig til? S&amp;aring; g&amp;oslash;r du det virkelig ikke s&amp;aelig;rlig godt.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;3: Nej det er bestemt ikke for at vise mig overfor k&amp;aelig;resten (hvilket egentlig er en fuldst&amp;aelig;ndig t&amp;aring;belig kommentar). Det er ren og sk&amp;aelig;r principsag og nok ogs&amp;aring; en lille del st&amp;aelig;dighed.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;b&gt;Til alle de andre som har kunne finde ud af at skrive fornuftige indl&amp;aelig;g:&lt;/b&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg vil gerne takke mange gange for jeres indl&amp;aelig;g, b&amp;aring;de de gode og de kritiske (fornuftige og konstruktive). Det har givet mig et godt indblik i hvad folk t&amp;aelig;nker omkring det og det har da ogs&amp;aring; l&amp;oslash;ftet sl&amp;oslash;ret for mange forskellige meninger. :)&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ig&amp;aring;r blev det vist for meget for Arto og de har uden varsel slettet hendes profil. Hvilket egentlig har v&amp;aelig;ret det eneste b&amp;aring;de mig og min k&amp;aelig;reste ville have. :)&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; situationen er l&amp;oslash;st og dermed s&amp;aring; er der ikke mere at skrive om i dette emne. :)&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men som sagt. S&amp;aring; takker jeg for jeres kommentarer, meninger og ting som har gjort mig en del klogere p&amp;aring; det hele. :)&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Umuligt at slette eller få sin profil slettet fra Arto.dk</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/420016.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 29 Aug 2009 09:49:51 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:420016</guid><dc:creator>gweb</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/420016.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=2869&amp;PostID=420016&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Jeg synes &amp;aelig;rlig talt du skulle finde dig en anden hobby. At true med aviser og blade viser bare at du m&amp;aring;ske netop burde oprette dig en profil p&amp;aring; arto og chatte med de andre b&amp;oslash;rn.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvad er problemet ? Er du bange for at din k&amp;aelig;reste finder sig en ny (og mere moden) k&amp;aelig;reste via arto?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Eller vil du bare lige vise hende at hendes k&amp;aelig;reste er temmelig sej og t&amp;oslash;r kaste sig ud i lange slagsm&amp;aring;l imod den store slemme arto?&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Umuligt at slette eller få sin profil slettet fra Arto.dk</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/419951.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 29 Aug 2009 02:37:23 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:419951</guid><dc:creator>Lone S. Hansen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/419951.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=2869&amp;PostID=419951&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;S&amp;oslash;ren:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis en bruger virkelig &amp;oslash;nsker at slette deres profil, s&amp;aring; skal de jo have lov til det. Og hvis de s&amp;aring; eventuelt fortryder, jamen s&amp;aring; m&amp;aring; de jo bare oprette sig igen. Det er jo en gratis hjemmeside, s&amp;aring; det kan jeg virkelig ikke se problemet i?.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du har tydeligvis aldrig drevet et community af nogen art.&amp;nbsp;&lt;br /&gt;Pr&amp;oslash;v at sp&amp;oslash;rge Lund, hvor mange henvendelser Arto ville f&amp;aring; om dagen - s&amp;aring;g&amp;aring;r i timen - &amp;nbsp;fra snotunger, der har slettet deres profil i vrede, og derefter fortrudt. (rundet regnet halvandet sekund senere). De vil jo ikke oprette en ny profil - de vil have den gamle igen.&amp;nbsp;&lt;br /&gt;Et community - og is&amp;aelig;r for unge (og lorteunger) f&amp;aring;r hurtigt et mandskabsproblem, hvis de skal kommunikere med - genoprette alle slettede profiler fra hormornelt forstyrrede acne-prinsesser - og jeg l&amp;oslash;fter ikke s&amp;aring; meget som et halvt &amp;oslash;jenbryn af Arto&amp;#39;s valg. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;oslash;ren;&lt;br /&gt;Jeg fucking elsker en god, virtuel sl&amp;aring;skamp - is&amp;aelig;r n&amp;aring;r de store tramper p&amp;aring; de sm&amp;aring;, og man lige kan hidse sig op, men du er p&amp;aring; afveje h&amp;eacute;r. Der er ikke noget at komme efter. Der er ikke noget at hidse sig op over.&amp;nbsp;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;De er i deres gode ret til at beholde din k&amp;aelig;restes data i det n&amp;aelig;ste &amp;aring;rs tid.&lt;br /&gt;Hvis hun ikke vil have en profil derinde mere - fint, s&amp;aring; kan hun deaktivere den. Det er pr&amp;aelig;cis det samme, som det du kalder &amp;quot;at slette&amp;quot; den, p&amp;aring; mange andre sites. Frontenden er v&amp;aelig;k. Den kan ikke l&amp;aelig;ngere tilg&amp;aring;s af andre brugere. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;What is the fucking problem?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Helt &amp;aelig;rligt. Jeg forst&amp;aring;r det ikke. Hvad fanden er problemet?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Umuligt at slette eller få sin profil slettet fra Arto.dk</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/419667.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 28 Aug 2009 12:55:20 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:419667</guid><dc:creator>Anonymous</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/419667.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=2869&amp;PostID=419667&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Nu har jeg s&amp;aring; ogs&amp;aring; lige l&amp;aelig;st hele tr&amp;aring;den igennem, og jeg blev da ogs&amp;aring; lidt harm over at man ikke kunne f&amp;aring; sin profil slettet fuldst&amp;aelig;ndigt. Den f&amp;oslash;lelse har ogs&amp;aring; noget at g&amp;oslash;re med, at der er s&amp;aring; mange andre sider hvor det virker umuligt, at finde den fuldst&amp;aelig;ndig gemte eller ikke eksisterende slet knap.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men jeg forst&amp;aring;r nu ogs&amp;aring; det med &amp;quot;sletning&amp;quot; og &amp;quot;deaktivering&amp;quot; lidt bedre nu. P&amp;aring; min egen side sker der nemlig ogs&amp;aring; det, at hvis en bruger &amp;oslash;nsker og slette sin profil, bliver alt i fronten slettet. Dvs. brugerens profil bliver slettet s&amp;aring; den ikke kan ses p&amp;aring; sitet af hverken brugeren selv eller andre. Men i bagenden lagrer den brugerens profil i mit system, og jeg har l&amp;aelig;st mig til at den g&amp;oslash;r det automatisk pga. mulig n&amp;oslash;dvendig assistance for politiet.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Forskellen er s&amp;aring;, at jeg manuelt sletter de profiler som jeg kan se at brugeren har slettet. Dette g&amp;oslash;r jeg ca. 2 uger efter og hvis brugeren &amp;oslash;nsker at komme tilbage efter de 2 uger er g&amp;aring;et, m&amp;aring; han/hun oprette en ny profil.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Umuligt at slette eller få sin profil slettet fra Arto.dk</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/419643.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 28 Aug 2009 12:09:15 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:419643</guid><dc:creator>Keld Lanther</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/419643.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=2869&amp;PostID=419643&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Kan du evt. &amp;aelig;ndre profilen til intetsigende navne og billeder &amp;aelig;ndres til andre mv. kunne det v&amp;aelig;re administrator slettede profilen med tiden.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;mvh&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Umuligt at slette eller få sin profil slettet fra Arto.dk</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/419638.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 28 Aug 2009 12:02:49 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:419638</guid><dc:creator>ReneNP</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/419638.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=2869&amp;PostID=419638&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;Men nu er det s&amp;aring;dan at Logs ikke bliver slettet, bare fordi en profil bliver slettet.&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;br /&gt;S&amp;aring; er det vel ogs&amp;aring; teknisk forkert at kalde en s&amp;aring;dan funktion for en sletnings funktion.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Hvad er det helt n&amp;oslash;jagtigt du vil have at der skal slettes, n&amp;aring;r man v&amp;aelig;lger at slette en profil. En log er ikke n&amp;oslash;dvendigvis en selvst&amp;aelig;ndigt samling af data. Det er &amp;quot;bare&amp;quot; en fremvisning af data i systemet baseret p&amp;aring; et bestemt kriterie (eller flere kriterier). S&amp;aring; for at bibeholde en &amp;quot;log&amp;quot; funktion, kr&amp;aelig;ver det vel at dataen ikke bliver slettet (igen: hvad vil du s&amp;aring; have at der skal slettes?)&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;Der er flere gange blevet snakket om at den eneste grund til at f.eks Facebook undlod at lade deres brugere slette deres profil, var pga at de s&amp;aring; ville miste medlemstal, som de kunne fremvise overfor deres annonc&amp;oslash;rer. N&amp;oslash;jagtig samme situation, t&amp;aelig;nker jeg lidt g&amp;aelig;lder for Arto. Meget muligt at Arto er delvist brugerbetalt. Men de har stadig en masse annonc&amp;oslash;rer, som gerne vil se gode medlemstal.&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;br /&gt;I &amp;quot;brugertallet/medlemstallet&amp;quot; p&amp;aring; Arto er der ikke talt deaktiverede profiler med. Derudover bliver der kun talt aktive profiler (hvor der har v&amp;aelig;ret logget ind p&amp;aring; inden for de sidste 2-3 m&amp;aring;neder). S&amp;aring; det argument holder ikke helt.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;S&amp;aring; hvorfor er det lige at du mener at de har god grund til at n&amp;aelig;gte folk i at slette deres profiler?.&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt; Det mener jeg heller ikke direkte. Jeg mener bare at brugerne har ret til at f&amp;aring; at vide hvad der helt n&amp;oslash;jagtigt sker, s&amp;aring; derfor er det misvisende at kalde det for en &amp;quot;sletning&amp;quot;.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Umuligt at slette eller få sin profil slettet fra Arto.dk</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/419636.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 28 Aug 2009 12:01:17 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:419636</guid><dc:creator>Dinesen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/419636.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=2869&amp;PostID=419636&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;S&amp;oslash;ren, hvordan ved du, at andre sider rent faktisk sletter din profil, og ikke blot deaktiverer den, som arto g&amp;oslash;r?&lt;br /&gt;At man har nem mulighed for at gen&amp;aring;bne sin profil p&amp;aring; arto, er da blot en service, s&amp;aring; man ikke skal skrive hele sin profiltekst en gang til, hvis man fortryder.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men vigtigst af alt, hvorfor i alverden er det s&amp;aring; vigtigt for dig og din k&amp;aelig;reste, at de sletter profilteksten, og ikke blot usynligg&amp;oslash;r den?&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Umuligt at slette eller få sin profil slettet fra Arto.dk</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/419635.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 28 Aug 2009 12:01:05 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:419635</guid><dc:creator>Fashion-Seller</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/419635.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=2869&amp;PostID=419635&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Jesper G:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;
&lt;p&gt;Jeg tror ikke S&amp;oslash;rens k&amp;aelig;reste er p&amp;aelig;dofil og jeg tror ikke hun fortryder en sletning. Jeg har aldrig v&amp;aelig;ret p&amp;aring; Arto, men jeg forventer det er et site man bogstavelig talt &amp;quot;vokser fra&amp;quot;.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Derfor kunne jeg ikke forst&amp;aring; hvorfor Arto n&amp;aelig;gter at slette profilen, men i stedet kalder det for service.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men s&amp;aring; kom jeg til at t&amp;aelig;nke p&amp;aring; at S&amp;oslash;rens k&amp;aelig;reste muligvis er narkotikahandler, terrorist eller p&amp;aring; anden vis kriminel. M&amp;aring;ske er hun det ikke endnu, men bliver det senere i livet. I s&amp;aring; tilf&amp;aelig;lde er det jo betryggende at Arto som en grundst&amp;oslash;tte for retssystemet kan bist&amp;aring; dansk politi og efterretningstjeneste med profiloplysninger. T&amp;aelig;nk hvis hele &amp;quot;sagen&amp;quot; mod S&amp;oslash;rens k&amp;aelig;reste var baseret p&amp;aring; disse.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;God fredags&amp;oslash;l.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;// Jesper&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Har du lige&amp;nbsp;skrevet&amp;nbsp;manuskriftet til den nye Amerikanske storfilm &amp;quot;The Arto way&amp;quot; &lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-5.gif" alt="Wink" /&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Anyway hvorfor g&amp;oslash;re en Arto profil til et problem? Hvis man ik har andet at lave/t&amp;aelig;nke over, s&amp;aring; er det lidt skr&amp;aelig;mmende... Og det sjove er at FB samt mange andre medier er meget mere kompliceret at komme ud af, men der opretter folk profiler i storstil...&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>