Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop (motionsudstyr) Sælges

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kære med aminoer.

Jeg kan ikke overskue hver dagen meget mere :-) Der er simpelthen for mange ting at se til.

Jeg ønsker derfor at sælge min webshop da jeg ikke længere føler jeg kan give mig 100% i den længere.

Skal snart i praktik og færdiggøre min uddannelse og derefter venter et job med lange arbejdsdage på ca. 60timer om ugen.. Shoppen vil derfor lide under dette, og valget står mellem at lukke eller sælge den.

Siden har kørt i snart 2år.

Jf. min udbyders statistikker har jeg ca. 40besøgende om dagen i gennemsnit. Bruger intet på markedsføring, og har ikke brugt noget de sidste par måneder.

Dette medfølger:

Website (lavet i osCommerce, har dog en prestashop installation liggende på serveren som kan benyttes og være klar på kort tid)
Navn+Logo m. rettigheder. Navnet er beskyttet som registreret varemærke i Danmark.
Mindre kundedatabase
Facebook Gruppe
Adwords konto med en rest saldo på 1300kr (markedsføring sat på pause i sommermåneden)

Mindre lager (7 stk. iJoy Board, jeg er eneste forhandler i Danmark, kostprisen er ca. 1800kr eks. moms)

Jeg er villig til at sælge det hele for 5.000kr (efter evt. skat)  eller højest bydende. Du får et parti varer til en værdi af ca. 12.500kr og en adwords konto med 1300kr på for de 5.000kr.

Siden jeg startede har jeg smidt mere end 25000kr i virksomheden som er gået til rettigheder, webside, design, markedsføring osv.

Firmaet har CVR nummer og er momsregistreret, har aftale med firma vedr. regnskab og har derfor balancen for selskabet såfremt køber er seriøs.
Der medfølger selvfølgelig en leverandør kontrakt da der er tale om dropshipping. Priserne kan matche andre webshop og holde et DB på ca. 5-25% afhængig af varetype.

Skriv en mail eller smid en kommentar.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:36

Har lige et spørgsmål. Hvor lang er leveringstiden, da der er tale om dropshopping?

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Skrevet kl. 18:45

ramlenaj:

Har lige et spørgsmål. Hvor lang er leveringstiden, da der er tale om dropshopping?

De mindre varer som sendes med postdanmark er ca. 1-3dage om at nå frem.
Store træningsmaskiner er ca. 2-4dage om leveringen.

Det er muligt indenfor returrettens 14dage at returnere til leverandøren hvis kunden fortryder. Jeg har derfor intet returvarelager.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:48

Okay. Har du aftale med pbs eller?

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Skrevet kl. 18:53

ramlenaj:

Okay. Har du aftale med pbs eller?

har haft en aftale med dem. Men pga. jeg ikke fik så mange ordrer ind kunne det ikke betale sig. Der skulle stilles en bankgaranti på 50.000kr, og renterne på disse var for dyre til det kunne svare sig.

Lige nu er det en Paypal løsning som er koblet på. Man betaler kun 5% for det som bliver solgt med denne løsning. Dog kan man altid koble en PBS løsning på igen hvis det skulle blive aktuelt. Såfremt din ansøgning går igennem.

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Skrevet kl. 20:37

Det er også muligt at købe uden de 7 iJoy Boards og Adwords kontoen.. Kom med et bud! :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:48

Hvor kan jeg sende en mail?

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 20:49

Omsætnings mæssigt hvor ligger shoppen da?

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Skrevet kl. 21:01

dehm:

Omsætnings mæssigt hvor ligger shoppen da?

Har indtil videre i år haft en omsætning på små 34.000kr ... Shoppen var desuden nede i marts-maj pga. det modul jeg benyttede PBS skulle skiftes.
Den primære omsætning er kommet i 1. kvartal.. Det er typisk 1. og 4. kvartal som er bedst for motionsudstyr.

Hvis I vil skrive en mail så send endelig til: info@bigbuy.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:12

Har sendt dig en mail.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)