|
|
Dato: 09-09-2006 18:24:58 Forfatter: mk Nu var det jo en imac og ikke en powermac han havde kigget på.
Havde egentlig lovet mig selv ikke at kommentere mere på denne tråd (som Lone, og kunne heller ikke lade være igen), da debatten var kommet ud på et niveau hvor argumenter og diskussion åbenbart ikke virker længere.
Lone: Skide skægt link - om end noget sørgeligt at se en dual G5 ende sine dage som et kabinet. Tragisk. 

Mk: Det var en joke for pokker, hold nu igen med de harske kommentarer, og indse at der findes folk (du beskrev dem selv som de 10%) der gerne vil have en Apple, og gerne betaler ekstra for færre muligheder.
Brian: Håber du tager en beslutning DU bliver glad for, uanset om det er Apple eller ej.
Personlig holdning: Jeg syntes Apples design er for lækkert, deres hardware og minimalisme totalt iorden, omend lidt dyrere end tilsvarende power på en PC. Jeg bruger personligt PC, da hele vores netværk og program setup er fokuseret på Microsoft løsninger. Er ligeglad om der er et æble eller en pære på forsiden af min maskine - bare den kan matche mine behov, og kan køre de programmer jeg har (og det ligger inden for økonomisk rækkevidde). Var liiige ved at ende i samme Apple/PC debat for nylig, men fik den stoppet i opløbet : http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=6932
SIDSTE KOMMENTAR I DENNE TRÅD FRA MIG 

Bliv gratis medlem