|
Hva er din downline verdt?
|
|
Siden det er vi som kjøper din downline er det selvfølgelig av vår medlemsavgift. Er du seriøst interessert så send meg en mail og jeg skal forklare nærmere. |
Det er ikke nogen selvfølge. Jeg er nysgerrig, hvor meget får jeg pr. medlem jeg kan skifte over? |
De aller fleste MLM selskap som har vært i Norge er pr idag så godt som "døde". www.tradingweb.org som er portalen til skandinavias mest lønnsomme tradingklubb driver ikke MLM. Klubben har bestått siden 2003 og er i beste velgående. Vi har nå kommet inn på markeder med meget høy avkastning og meget høy sikkerhet for investeringene. For å holde vår posisjon i markedet trenger vi flere medlemmer, og derfor kjøper vi din downline. Kontakt oss og vi vil forklare hvordan DU kan tjene meget gode penger hos oss. Kun seriøse henvendelser . |
|
Jeg våger å påstå at de aller fleste downlines pr idag er verdiløse innen MLM pga de store skandaler rundt disse selskapene den senere tid.NTC (Net Tradingclub - www.tradingweb.org) er registrert i norsk offentlig register (Brønnøysundregistrene). Regnskapskontor i Norge - norsk support etc etc. Her har alle muligheter til å delta i trading med hvilket sopm helst beløp man måtte ønske. I tillegg har vi et meget bra aksjespill - Multitrade - hvor det er reelle verdier som danner grunnlaget. |