Hej, Jeg søger en der har styr på det grafiske. Det drejer sig oftest om 3-4 filer. Send en mail og en pris på info@mediafunction.dk hvis du kan klare opgaven. Mvh. Jakob Hofman |
I MediaMouse har vi nogle kunder som er af samme "kaliber" som dig. Det er typisk webdesignere og lignende, som også indimellem har grafiske opgaver som skal trykkes.
De har så valgt at bruge os til trykdelen og derved læne sig op af den sparring og rådgivning som vi giver. Lige som med alle andre kunder, der afleverer opgaver til os, så løber vi selvfølgelig lige dokumenterne igennem og checker at tingene teknisk set er i orden.
Men en del af dem kan slet ikke aflevere en trykklar PDF, så der har vi så en aftalte om at vi rentegner layoutet på baggrund af en opsætning som de så afleverer fra det program de nu en gang kan arbejde i, hvilket de så betaler et mindre beløb for. Typisk modtager vi en "skitse" lavet i Photoshop eller lignende og vi laver så et rigtig trykklart layout på baggrund af dette. Det layout bliver så sendt til kunden til endelig godkendelse inden vi trykker materialet.
Så hvis du ikke allerede har et trykkeri i baghånden, så kunne det jo være at vi kunne få et tilsvarende samarbejde på plads?
I så fald er du velkommen til at prøve at sende mig et eksempel på en typisk opgave som der skal rentegnes et layout til. Min emailadresse er jesper snabelA mediamouse.dk .
/Jesper