Hilsen Thomas Thomsen www.tt-tekstforfatter.dk Tekstforfatter, Saxogade 111, 4. tv., 1662 Købnenhavn V, Mobil: 3025 5151 |
God måde at få besøgende på;)?
Hilsen Thomas Thomsen www.tt-tekstforfatter.dk Tekstforfatter, Saxogade 111, 4. tv., 1662 Købnenhavn V, Mobil: 3025 5151 |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Hej Thomas Hvad er dit budskab og hvad vil du opnå ved at starte tråden? |
Maibritt Isberg Andersen
Det er vel en tekstforfatters måde at få besøgende på, provokere og folk bliver nysgerrige?:) |
Han vil bare have din reaktion... Provokation er måden nogen bruger til at vække opmærksomhed, og her giver det sikkert et par kliks ;D |
Det er da en god overskrift - jeg fik lyst til at åbne indlægget. Men så kommer skuffelsen - intet indhold, og det er så ærgerligt, Thomas, at første møde med tekstforfatteren skal være en tekstmæssig skuffelse. Skriv nogle spændende og måske provokerende indlæg - så vi klikker for at læse mere :-) De bedste hilsner |
Nej, jeg er ikke interesseret i et par kliks - gør hverken fra eller til. Jeg synes virkelig, at danske iværksættere mangler nosser. Nu har jeg læst adskillige indslag herinde på amino.dk siden, jeg selv gik freelance for 1 1/2 år siden efter 10 år i reklamebranchen, og det eneste danske iværksættere lader til at turde fokusere på, er hvordan de kan få gratis rådgivning og reklame. Gratis. I er ikke villige til at investere i lidt markedsføring for jer selv numindre det er uden "risiko". Jeg har haft en af de bedste reklamemænd / tekstforfattere i branchen som min mentor og kan i kraft heraf lave reklame på et meget højt niveau, men til priser som er en 1/4 af, hvad et reklamebureau ville koster jer - og alligevel er det meget få som reagere på de tråde / posts jeg starter herinde. Nej, jeg er ikke arrogant, men jeg fortsår jer simpelthen ikke. I modsætning til de fleste andre tekstforfattere har jeg rent faktisk indsat en del af mit bedste arbejde på min hjemmeside, men mange af jer tager jeg ikke den tid, der skal til for at studere det og prøve at forstå, hvad reklame kan gøre for jer - hvor meget tid, det kan spare jer for. Jeg har givet det ene gode tilbud efter det andet, og selvom der en del, der godtager det, så er der ikke desto mindre uforståeligt mange, som aldrig vender tilbage. Hvorfor jeg tænkler - "sig mig, hvad er det I forventer for nogen priser? Tænker I overhovedet over, hvor lidt, der er tilbage efter skat, og at jeg kun tjener på det én gang, hvorimod I kan tjene på det igen og igen og igen?" Der er ikke noget her i liver, der er gratis. Der er en årsag til klichéer som: "Den, der intet vover, intet vinder!" T |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Beklager stavefejlene, he he. Gik lidt hurtigt. T |
Alle tyskere er nazister.. Generalisering er en dårlig ting.
|
Har du overvejet din markedsføringsstrategi?? Istedet for at pege fingre af iværksættere (som sparer hvor de kan!) Så prøv at kikke ind af! jeg syntes det er en meget forkert udmeling du kommer med her, og det vil skade dig langt mere end gavne!... jeg er selv meget aktiv iværksætter og føler mig faktisk støt over din besked. Hvis du ikke kan få solgt dit produkt, så er det DIG der skal gå i tænkebox! Hvad vil du få ud af at skælde dine kunder ud? Hvad ville du sige til at gå ind i en butik som desværre ik lige har det du søger, hvor efter ekspedienten skælder dig ud og smider dig ud af butikken? Nej vel? På trods af det vil jeg dog stadig ønske dig al held og lykke med at få nogle kunder i butikken :) - Thomas |
Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!