Jeg undrer mig lidt over min placering i google, syntes min side er søgeoptimeret, har en pagerank på 3 har mange eksterne og interne link, og søge ordet krus er yderst relevant se krus i keramik stentøj og porcelæn.
Men siden www.logo-krus.dk ligger på en flot 3 plads på krus, den har næsten ingen tekst kun billeder, ingen underkatagorier, en pagerank på 1, og kun 2 inlinks ifølge linkdomain yahoo, flot men hvordan pokker kan det lade sig gører
Hvis det var den eneste grund at krus indgår i domæne-navnet er det jo bare at lave en ekstra domæne hvor krus indgår, har bare svært ved at tro at det kan være nok
Hvis det var den eneste grund at krus indgår i domæne-navnet er det jo bare at lave en ekstra domæne hvor krus indgår, har bare svært ved at tro at det kan være nok
Hvis du f.eks. oprettede et domæne hvor ordet krus indgik og forwarede det til din shop ville det ikke give noget.
Men google plejer at vægte søgeord i domæner ret højt.
Det er ikke så længe siden at jeg købte domænet taletid.net og den ligger allerede på side et ved søgninger på taletid. Så det at ordet indgår i domænet har helt klart en betydning!