Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig dine penge...Please..

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

FRIIS INVEST:
Admin tænk over om en 13 årige overhovedet burde være på sådan et site som dette.

Det viser måske netop den store forskel der er på unge mennesker i alderen fra 13 til 15/16 år i modenhed. Jeg har stiftet bekendtskab med en 13 årig, der var så langt inde i problematikken med de juridiske forhold omkring det at starte virksomhed  og komme videre at det var vildt imponerende.

Det er ikke en alder der sætter grænsen for hvornår man er iværksætter. Det er personens personlighed.

Jeg vil så give ret, at det hænder at nogle forvilder sig ind på Amino, hvor der kan stilles spørgsmålstegn om Amino er det rigtige sted at være. Det behøves så sandelig ikke at være aldersrelateret.

Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:05

FRIIS INVEST:

Admin tænk over om en 13 årige overhovedet burde være på sådan et site som dette.

Nej nej. Aldersdiskrimination er en grim ting, og jeg synes at alle skal have lov til at være her, indtil de har bevist at de ikke kan håndtere det.

EDIT: Henrik kom først, og siger det helt perfekt !

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 21:06

men seriøst og spørge om et samarbejde når drengen kan give mig 17,-. ( ikke tusinde bare kroner ) og regner med at skal være en del af mit erhvervsliv og få halvdelen af min indtjening for 17,- kr

SÅ gider man ikke åbne sine beskeder herinde og tage seriøst

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:07

FRIIS INVEST:

men seriøst og spørge om et samarbejde når drengen kan give mig 17,-. ( ikke tusinde bare kroner ) og regner med at skal være en del af mit erhvervsliv og få halvdelen af min indtjening for 17,- kr

SÅ gider man ikke åbne sine beskeder herinde og tage seriøst

Men han skal vel ikke være skyld i at alle andre 13-årige ikke kan bruge Amino.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 21:10

nej siger ikke alle er sådan, men tror ikke så mange på den alder er mulige samarbejdspartner...

men jo kunne også godt være en helt ung.

hvad er aldersgrænsen egentlig for at må arbejde `??

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 21:11

13

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 21:11

Mikkel,

Din oplevelse i dag er der ingen undskyldning for. Det er netop eksemplet på, at nogen 13 årige vil have bedre af stadigvæk at være børn - men at skære alle over en kam synes jeg vil være trist.

Henrik

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 21:11

13 år

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 21:12

FRIIS INVEST:

Hmm.. Angry

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:13

FRIIS INVEST:
hvad er aldersgrænsen egentlig for at må arbejde `??

Den er 13 år. Her er der dog tale om et almindeligt lønmodtagerjob. Man kan også være selvstændig som ung, men der er forskellige regler der gælder, alt afhængigt af om du er under 18 eller under 15.

~ Amaris

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)