Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig dine penge...Please..

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sku grineren Cool Hvis du har lidt ekstra må du gerne sende dem til mig - PLEASE!!!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:46

kunne selvf også sige han kunne få 50,000,- og så lige komme og tage en opvask..Når han selvf har tid

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:49

Er der bare nogen som ud af det blå spørger om de ikke må få nogen penge? Hehe, det har jeg sgu aldrig prøvet og det virker da også meget underligt. Det virker da sært at folk kan få sig selv til det, og det er i øvrigt også ulovligt at tigge. Så har man set det med.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:50

Hehe, minder mig om mine mmorpg dage (WoW især), hvor du dagligt blev konfronteret af folk hvis ordforråd syntes at være reduceret til "Gief gold please". I det mindste spurgte ham her om han måtte arbejde for dem til en begyndelse ;)

Må nu erklære mig enig med Dinesen hvad dette angår. Ja, den slags er super irriterende, men det er svært at komme helt udenom den slags folk på nettet. Det må man desværre nok bare tage med som en del af oplevelsen. Har dog ikke selv været ude for det herinde, men nu er jeg vist heller ikke den der har mest guld at give af pt., så det ville nok blot være et sørgeligt tidsspilde for vedkommende at forsøge.

~ Amaris

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 17:52

ja det er sku sørgeligt... tror godt jeg selv kunne bruge mine penge og gerne andres, men vi lever vil ikke i rusland eller polen..

ingen respekt mere..

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 18:20

Hej FRIIS INVEST

Jeg takker for din henvendelse, i første omgang har jeg sendt ham en PB (selvom han har slået den fra) til at stoppe med at sende PB til folk. Brugeren er dog en del kendt i forvejen, hvor han har lavet en del indlæg om han kunne få en gratis hjemmeside/webshop det er dog en ung dreng på 13 år.

I 1 omgang gir vi ham lige en advarsel til, selvom Martin Thorborg har givet en i forvejen omkring en anden sag.

Update :

Jeg har fået følgende henvendelse fra brugeren.

PB:

hej Arlo, det var ment for sjov,

PS. har du nogle små jobs til mig

Så alt tyder på det er okay, dog har jeg svaret ham at det ikke er "sjovt" og jeg havde dog heller ingen små jobs til ham.

Med venlig Hilsen

Arlo

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 18:26

okay og tak for i tager det alvorligt..

så håber jeg det er slut

Fra Randbøl
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 18:51

Hehe...knægten har også skrevet til mig en gang, udbad dog kun msn hvilket han tilsyneladende ofte gør herinde.

Ville nu mene, at nær knægten har fået en advarsel tidligere, så burde han lide den last at blive blokket. Amino.dk bruges af mange som et seriøst site, og hvis man undskylder sig med, "at det bare var for sjov", ja, så er min mening, at man ganske enkelt ikke er moden nok til at være herinde.

Fri Amino.dk for tosser

Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 19:15

Troede lige der blev langet ud efter folk, som ærligt tilbød sine evner i det overordnede emne der er oprettet her, hvis man nu ikke har anden mulighed. Men kan da godt se, den slags må være irriterende. Hvis man, for at finde sine seriøse henvendelser skal igennem tiggerbreve og lignende først.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 20:45

jeg synes dog heller ikke den bruger burde være her mere !!!

Jeg tager mit erhverv og mulige samarbejdspartnere seriøse ! Så ville jeg måske slet ikke åbne et brev fra en der måske var intressant for mig..

Admin tænk over om en 13 årige overhovedet burde være på sådan et site som dette.

Mikkel

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)