Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommentarer til vores hjemmeside

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Hvis der er nogen som har ris/ros til vores hjemmeside, vil jeg meget gerne høre den..

Med venlig hilsen

Nina Jørgensen

Jakodan A/S

Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 11:30
Mit første indtryk er at den virker tom/ufærdig på forsiden. Husk at det er forsiden er skal få brugeren til at søge videre information.

Det tager for lang tid at afkode hvad der er på billedet i jeres header.

Jeres menu flyver lidt, den kunne godt være mere markeret.

At tjekke prisen på et produkt stoppede ved den første, jeg gider ikke at åbne PDF filer, og slet ikke for at se at der står sidst opdateret januar 2005, især når I skriver at priserne løbende bliver opdateret.

Hvad laver "handelsbetingelser" midt i produktlisten?

Tilmeldt 6. Sep 06
Skrevet kl. 12:08
Hej,

Tak for svaret, det var da et par ting jeg ikke havde tænkt på!

Mht. til pdf-prislisterne overvejer vi i øjeblikket at lave det til en webshop - tidligere har vi slet ikke haft priser på siden og pdf-filerne er en midlertidig løsning.

Det med datoen havde jeg ikke tænkt på - Den angiver hvornår prislisten sidst er blevet ændret og hvis der ikke har været ændringer i prisen siden 2005 står der så 2005 i toppen... Datoen kan altså være forskel fra produkt til produkt og tanken med det var at vise, at vores priser ikke skifter hele tiden på alle produkter, men jeg kan godt se, at det måske ikke er det indtryk man får.

Tak for svaret.

Nina

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 20:15
Hmm.. Som tidligere nævnt, så ser den meget ufærdig ud.
Derudover så springer teksten rundt (i hvert fald ved brug i FireFox), og det virker ikke særlig professionelt..

Designet i sig selv kan i vel godt bruge :) .., Men ville få en professionel til at kigge det igennem hvis jeg var jer..

Personligt kan jeg give jer en virkelig god Amino-pris på tilretning af jeres koder og sådan lidt..
Er det noget du er interesseret i, kan du evt. skrive til mig over PM eller mail :).

Tilmeldt 6. Sep 06
Skrevet kl. 07:43
Hej Brian,

Det er skam et professionelt reklamebureau der har lavet den og så er den lavet så vi selv kan lægge produkter og sider ind.

Det var tanken at den skal fremstå som værende enkel og nem at finde rundt i, da vores konkurrenter oftest har nogen meget rodede hjemmesider med alt for mange produkter og mærker og unødig information.. og det er noget af det vi plejer at få ros for fra kunderne, så det skulle helst ikke ændres alt for meget..

Men vi er gået lidt i tænkebox med forsiden, kan godt se, at den kan virke kedelig, så vi må finde en gylden middelvej.

Jeg går ud fra at firefox er et internet-program som explorer (Er ikke så IT-kyndig)? 

Med venlig hilsen

Nina

Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 08:10
Dato: 07-09-2006 07:42:46 Forfatter: Nina fra Jakodan

Det var tanken at den skal fremstå som værende enkel og nem at finde rundt i, da vores konkurrenter oftest har nogen meget rodede hjemmesider med alt for mange produkter og mærker og unødig information.. og det er noget af det vi plejer at få ros for fra kunderne, så det skulle helst ikke ændres alt for meget..

Vil det sige at I ikke har alle jeres produkter på hjemmesiden? Jeg var nemlig inde og kigge på den inden du skrev her, fordi jeg står og skal bruge emballage, men fravalgte jer fordi jeg ikke kunne finde noget så enkelt som brunt papir!! Og jeg vil gerne samle mine indkøb af emballage og gaveindpakning ét sted... Ellers var i ret billige så jeg vil da overveje jer igen hvis udvalget er større end det lige umiddelbart ser ud til, men måske andre tænker ligesom mig?

Mvh. Pernille

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 09:02
Ja, Firefox er en alternativ browser - det kan godt være du ikke kender den, men din proffessionelle webbygger burde gøre det! Men han har glemt at teste siden med den...

Når man ønsker at kigge produkter får man ved klik i menuen lov til at se rækken af produktgrupper ude til venstre. Men hvorfor er der ikke noget i midten? Det er godt sted at præsentere jeres kunder for nye produkter, fokusprodukter eller hvad ved jeg. Det er chancen for at sælge jeres kunder ting, som de ikke anede at de manglede. Og et mer-salg er jo altid godt!

Hvorfor har I ikke produktlisten på forsiden? Det er vel den vi kommer efter, nyhedsbrev og handelsbetingelser er da et nødvendigt on, men er der ikke plads til begge dele på forsiden?

Derudover bliver siden lidt lille på en stor skærm. Det er ikke sikkert at der så forfærdeligt meget at gøre, men en større skrifttype kan måske klare det uden at vælte hele designet.

Tilmeldt 6. Sep 06
Skrevet kl. 09:07
Hej Pernille,

Det er jeg da ked af at høre - Vi har desværre hørt det før og derfor er vi i øjeblikket i gang med at udvide programmet kraftigt og inden for de næste par måneder skulle vi gerne kunne fremvise lidt flere produkter...

Vi tager kun de produkter ind, som vi kan få den rigtige pris på - Og lige præcis brunt papir har vi ikke kunnet finde en leverandør på med ordentlige priser. Problemet er, at den eneste leverandør vi har kunnet finde, som havde den rigtige pris, var udenlandsk, så hvis det hele ikke skal gå op i fragt, skal vi bestille 5-10 paller og det er rigtig meget brunt papir, i forhold til hvad vi regner med at kunne sælge inden for en overskuelig periode.

Men vi arbejder på det!!!

Med venlig hilsen

Nina

Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 00:01
Hej Nina,

Jeg har kikket lidt på siden, og har følgende kommentarer:

- Jeg kan faktisk godt lide jeres logo, hvor jeg formoder at kasserne (rød og gul) er fast element. Jeg er dog ikke helt vild med jeres slogan nr. 1: "verdens bedste emballageløs....".

- Jeg synes at det er synd at I ikke udnytter den første side til at fange den besøgende. I har et lille slogan nr. 2 sat ind på forsiden. Den passede måske bedre som slogan nr.1 - men smag og behag. Men udnyt det store gabende hul på forsiden...

- Profilsiden er lidt tynd - billedet for lille til egentlig at vise hvem der er på billede - og der er ingen forklaring til hvorfor de to herrer (tror jeg det er) ER vist på billede? Ejer de firmaet - eller er de på lageret - eller er det et tilfældigt lagerarbejdsbillede?

- Teksten er generelt valgt med en skrifttype der er lidt svær at læse - især når den så er så lille som den er.

- På kontakt siden vælger i lige at skrive med rødt i anden størrelse og anden skrifttype. Pas på med at blande for mange ting. Synes dog at både skriftypevalg og størrelse der er bedre en den der ellers er gennemgående :)

- Produktsiden er igen tom. Som det er beskrevet tidligere, så udnyt denne side: tilbud, nye varer, spot på en vare, what ever. Alt andet virker tomt.

- Teksten generelt bør kikkes igennem, om ikke andet så for indryknings- og kommafejl :)

Jeg håber ikke at dette er FOR kritisk, og det er jo i bund og grund MIN holdning, som du kan forholde dig til eller sige "nå ja" :)

God vind med emballagen...

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 00:20
Menuen til venstre ser anderledes ud i Firefox end i Internet Explorer. Blot en hurtig lille observering.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)