Jeg synes umiddelbart at "billig" og "kvalitet" lyder som nogle alt for brede søgeord at satse på. Prøv eventuelt at analysere hvilke søgeord dine konkurrenter satser på, og kig tilbage i dine kundekorrespondancer og se hvilke ord dine kunder har brugt om dine ydelser.
Så vil jeg sige at 500,- ikke er meget, jeg besluttede efter at have kigget på tallene af min mest oplagte søgeord (feks. server) ikke at gå efter den fordi jeg skyder for bredt. Feks. hvis en søger efter exchange server ville min også dukke op og dermed få en visning der ikke nødvendigvis ville give mig et klick. Især efter jeg har læst en af Mikkel deMibs artikler om quality score og CTR vs. CPC. Jeg valgte at præcisere søgeordene til feks. Dedikeret server, dedicated server osv. Ved at gøre det er jeg sikker på at jeg ikke får alle mulige andre ind der faktisk søger efter noget andet. Desuden satte jeg mit max CPC meget højt i starten ( Igen efter en artikel fra Mikkel ( Tak igen herfra!!)) og reducerede den senere langsomt. Selvom jeg havde en høj Max CPC og et højt max budget kom jeg pga. de præcise søgeord aldrig i nærheden af mit max budget. Nu har jeg kørt den længe nok så jeg stadig får en god placering (quality score i guess) uden at betale særligt meget på pr. klik. Jeg ved ikke om jeg har gjordt det rigtigt eller om jeg bare var heldig, men læs http://www.demib.dk/google-quality-score-algoritme-299.html http://www.demib.dk/adwords-quality-score-281.html
Jeg kan anbefale net-ads.dk. I firmaet jeg arbejder for, har vi lige købt en "pakke", der består af 500 besøgende/kliks for 1.800 kr. - desuden er der ubegrænset søgeord. Vi startede i sidste uge - og allerede nu kan jeg se, at der er kommet flere besøgende. Vi har ikke brugt adwords før og lod net-ads stå for det meste, umiddelbart med succes i første omgang - vi har ikke noget at klage over. Så prøv at fyre en mail afsted til dem...
Jeg kan anbefale net-ads.dk. I firmaet jeg arbejder for, har vi lige købt en ''pakke'', der består af 500 besøgende/kliks for 1.800 kr. - desuden er der ubegrænset søgeord. Vi startede i sidste uge - og allerede nu kan jeg se, at der er kommet flere besøgende. Vi har ikke brugt adwords før og lod net-ads stå for det meste, umiddelbart med succes i første omgang - vi har ikke noget at klage over. Så prøv at fyre en mail afsted til dem...
- og Det Funker!
Hvad er det de laver hos net-ads.dk ?.. Er det en anden service end Googles Adwords, eller er det bare nogen der opstiller Adwords for en ?..