Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget bruger i på Adwords ?.

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej..

Ville lige høre hvad jer forskellige herinde bruger på adwords om måneden ?..

Overvejer at ligge 500kr om måneden i det her snart nemlig, og ville lige høre hvordan i bruger det, og hvilke erfaringer i har med det `?

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 08:32
hvilke søgeord vi du bruge....

Og hvad forventer du..

500.- er ikke meget  :-)

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 08:48
Hmm.. Hurtig brainstorm..

Webdesign
Iværksætter
Billig
Kvalitet
Hjemmeside

Ikke alt for mange nok..
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 09:16
Jeg synes umiddelbart at "billig" og "kvalitet" lyder som nogle alt for brede søgeord at satse på.
Prøv eventuelt at analysere hvilke søgeord dine konkurrenter satser på, og kig tilbage i dine kundekorrespondancer og se hvilke ord dine kunder har brugt om dine ydelser.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 09:19
Lyder som en god idé :)
Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 09:20
ord som billig skal du bruge i et sammenhæng.

billig websdesign

Gå efter

Logo Design

Logo

osv dine produkter.... og ydelser..

Du kommer nok til at ligge på omkring 2-5 kroner pr klik det er små 150 kunder ind om mdr. måske bare et bud

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 09:34
Så vil jeg sige at 500,- ikke er meget, jeg besluttede efter at have kigget på tallene af min mest oplagte søgeord (feks. server) ikke at gå efter den fordi jeg skyder for bredt.  Feks. hvis en søger efter  exchange server  ville min også dukke op og dermed få en visning der ikke nødvendigvis ville give mig et klick. Især efter jeg har læst en af Mikkel deMibs artikler om quality score og  CTR vs. CPC.
Jeg valgte at præcisere søgeordene til feks. Dedikeret server, dedicated server osv.
Ved at gøre det er jeg sikker på at jeg ikke får alle mulige andre ind der faktisk søger efter noget andet.
Desuden satte jeg mit max CPC meget højt i starten ( Igen efter en artikel fra Mikkel ( Tak igen herfra!!)) og reducerede den senere langsomt.
Selvom jeg havde en høj Max CPC og et højt max budget kom jeg pga. de præcise søgeord aldrig i nærheden af mit max budget. Nu har jeg kørt den længe nok så jeg stadig får en god placering (quality score i guess) uden at betale særligt meget på pr. klik.
Jeg ved ikke om jeg har gjordt det rigtigt eller om jeg bare var heldig, men læs
http://www.demib.dk/google-quality-score-algoritme-299.html
http://www.demib.dk/adwords-quality-score-281.html

hilsen

Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:41
Hej Brian

Jeg kan anbefale net-ads.dk. I firmaet jeg arbejder for, har vi lige købt en "pakke", der består af 500 besøgende/kliks for 1.800 kr. - desuden er der ubegrænset søgeord. Vi startede i sidste uge - og allerede nu kan jeg se, at der er kommet flere besøgende. Vi har ikke brugt adwords før og lod net-ads stå for det meste, umiddelbart med succes i første omgang - vi har ikke noget at klage over. Så prøv at fyre en mail afsted til dem...

- og Det Funker!

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 09:43
Hmm.. Kunne godt være jeg skulle ta at bruge lidt tid på at finde nogle specifikke søgeord..

Hvor meget bruger du, RandomAccess?.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 09:46
Dato: 06-09-2006 09:41:08
Forfatter: Det Funker
Hej Brian

Jeg kan anbefale net-ads.dk. I firmaet jeg arbejder for, har vi lige købt en ''pakke'', der består af 500 besøgende/kliks for 1.800 kr. - desuden er der ubegrænset søgeord. Vi startede i sidste uge - og allerede nu kan jeg se, at der er kommet flere besøgende. Vi har ikke brugt adwords før og lod net-ads stå for det meste, umiddelbart med succes i første omgang - vi har ikke noget at klage over. Så prøv at fyre en mail afsted til dem...

- og Det Funker!

Hvad er det de laver hos net-ads.dk ?.. Er det en anden service end Googles Adwords, eller er det bare nogen der opstiller Adwords for en ?..
Side 1 ud af 4 (32 indlæg)