Milla-Petit Denmark / ItalianBags:
Jeg kan ikke hente det ved at højreklikke - men jeg kan nemt trække billedet ud på skrivebordet... Derudover er der også mange forums som ligger billeder ind og det er jo god reklame :·)
Milla-Petit Denmark / ItalianBags: Man kan også ligge et vandmærke...skrive f.eks. House of Kids...ind i fotoes...så kan andre ikke bruge det til meget

Jeg ved det godt - men det er bare ikke særlig pænt :·)
Det er også mere frustrationen i sig selv. I princippet går der jo ikke noget af mig og min virksomhed når billederne stjæles - jeg synes altså bare det er for meget at de gør det...
(har i øvrigt ikke hørt svar fra molo endnu).
OK...det var jeg så ikke klar over...men jeg tror, at de fleste vil forsøge sig med højreklikket i første omgang 
Ja...det har du ret i...og den mulighed fratager man så umiddelbart sig selv ved at beskytte sine fotos...
Det er ikke altid så pænt nej, men på DanDomain kan man placere vandmærket, som man lyster...og det kan måske placeres, så det er knapt så grimt...og stadig så det ikke bare kan beskæres væk fra fotoet...
Jeg har helt samme holdning som dig...det er ikke særligt pænt at stjæle fotos uden at spørge om lov!
Det kunne jo også være, at du havde benyttet dig af en proff. fotograf til at tage dine produktfotos...og det koster pænt!
Håber, at I får en dialog...og får løst tingene 
P.S. Kan MOLO så skynde sig...så Rosinen ikke skal fryse!