Så lige indslaget i TV2-Nyhederne her til aften. Hvor FEDT at de havde fanget Morten Lund på en café med tennis-vennerne - og det eneste de rigtigt fik ud af ham i interviewet var bare et stort grin, "hahaha" og en masse gnæk gnæk''er. Jeg ku sgu ik lade være med at trække på smilebåndet. Damn hvor er det godt gået af dem. RESPEKT! Tænk hvis man selv havde scoret en halv mia på den måde... så var det i hvert fald ikke kun hele vejen til banken, jeg ville grine. Men også alle andre steder og tidspunkter...formentlig en måned i træk eller sådan noget :-)
|
Det er selvfølgelig rigtig flot og vi kommer nok til at høre en masse om det i medierne de næste par dage
Noget der kunne være sjovt var hvis Thorborg kunne få Janus i snak med Bendt Bendtsen. Jeg er sikker på at vores erhvervsminister gerne vil høre hvad Danmark kunne have gjort så Skype var blevet indregistreret her istedet for i Luxemborg og brugt danske ansatte istedet for at outsource til Estonia. Sådan en "lille" Skype handel kunne have smidt et par ekstra milliarder på budgettet alene i skat ![]()