Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forbuds Danmark

Side 6 ud af 6 (55 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim:

Lidt dansk-agtigt at sidde og tude over det man selv har været med til at skabe...... selvfølgelig undtaget jer som har kommenteret i tråden :)

You reap as you sow. Jeg kan da give det råd, som jeg selv fik, at kunne jeg ikke lide lugten i bageriet, kunne jeg skride.

Sjovt at læse noget man har skrevet for 4 år siden, fordi nogen har svaret og det så dukker op i 'nye indlæg'.

Dit 'råd' har jeg hørt masser af gange, men du skal da undes selvtilfredsheden i at sidde i udlandet og tvære det i hovedet på os andre :)

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Brita Starcke:

Derfor blev jeg lidt frustreret, da jeg for nylig så i fjernsynet, at man ikke længere må bruge e-cigaretter på landets hospitaler. Grunden er, at man endnu ikke har bevist, at vanddampen, der kommer ud af e-cigaretten, er uskadelig. (Man har så heller absolut ingen beviser på, at røgen er skadelig!)

Du kan vel ik i din ramme alvor mene, at man skal sætte ikke rygeres liv på spil, blot fordi de er endt på hospitalet på samme stue, som med en der benytter e-cigaretter... Hvorfor er det altid os ikke rygere, som skal vise hensyn?
De forbyder det ikke, fordi de synes det er sjovt, men måske fordi, at der på et hospital er mennesker, som er ekstra følsomme...

Hvis din mor vil ryge, så kan hun vel bare gå udenfor? 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Haderslev
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 153
Fra  LivingWeb Skrevet kl. 05:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Du kan vel ik i din ramme alvor mene, at man skal sætte ikke rygeres liv på spil, blot fordi de er endt på hospitalet på samme stue, som med en der benytter e-cigaretter... Hvorfor er det altid os ikke rygere, som skal vise hensyn?
De forbyder det ikke, fordi de synes det er sjovt, men måske fordi, at der på et hospital er mennesker, som er ekstra følsomme...

Hvis din mor vil ryge, så kan hun vel bare gå udenfor? 

Du kan jo ikke vide det, men min mor er lige død.

Som du måske kan forstå, var hun alt for syg til, at hun bare kunne gå udenfor.

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

I glemmer lige at rygerne er ude i et ekstremt misbrug de ikke selv kan kontrollere. Se bare når de ikke kan få ild i deres narkotika, så går de helt i panik. Misbrugerne er fuldstændig ligeglade med sine børns, og alle andres helbred og intet skal stå i vejen for at de kan få sit fix. Derfor skal der naturligvis et totalt forbud til så. Det undrer mig meget at disse misbrugere kan få lov til at gå frit omkring.

Fede malerier en blog om malerier

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Brita Starcke:

Fashion-Seller:

Du kan vel ik i din ramme alvor mene, at man skal sætte ikke rygeres liv på spil, blot fordi de er endt på hospitalet på samme stue, som med en der benytter e-cigaretter... Hvorfor er det altid os ikke rygere, som skal vise hensyn?
De forbyder det ikke, fordi de synes det er sjovt, men måske fordi, at der på et hospital er mennesker, som er ekstra følsomme...

Hvis din mor vil ryge, så kan hun vel bare gå udenfor? 

Du kan jo ikke vide det, men min mor er lige død.

Som du måske kan forstå, var hun alt for syg til, at hun bare kunne gå udenfor.

Det er jeg ked af at høre Sad

Men så måtte en sygeplejeske vel kunne hjælpe hende? Alternativt køre hende ind på en rygeafdeling, så hun kunne få røget?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 6 ud af 6 (55 indlæg)