Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Direct mail

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle.

 

Jeg har været selvstændigt i snart fire år. Jeg har prøvet mange ting for at få kunder.

Printet masser af sider ud fra Krak erhverv og sendt direct mail ud til dem jeg synes var mest interessant.

Betalt for avis-annoncer i weekender og på hverdage. Annonceret i lokale idrætsforeninger mv. Og oprettet mit firmanavn på forskellige sites mv. Sidst men ikke mindst betalt for at stå i en række telefonbøger.

 

Men uanset hvad, så har der næsten altid kun været gevinst via direct mail. Det jeg har gjort ved direct mail, er simpelthen at få lavet en flot firmaprofil på 200grams A4 papir - dertil har jeg fået lavet firmaets ydelser på tilsvarende 200grams A4 papir. Disse to ark har jeg hæftet sammen med et lille personlig appetitvækker og sendt det afsted til en række potentielle kunder.

 

Jeg har ofte sendt det afsted til ca. 20-30 potentielle kunder pr. gang. Når der så er gået ca. 1 uges tid, så har jeg ringet for at høre om de har modtaget mit brev. Det kan alle huske at de har, da det er meget pænt lavet og indbydende. Nogen siger hurtigt nej-tak, da de selv laver momsen etc., mens andre siger hurtigt nej-tak fordi det f.eks er deres kone mv. der laver momsen. Men der har næsten altid været fire-fem stykker som ønsker nærmere information, og det er næsten sikkert at der altid er blevet mindst een til to kunder ud af dette stykke arbejde.

 

Det er en forholdsvis billig metode at få nye kunder på, en avis annonce koster nemt 2.500. Ved min form for direct mail får du rigtig meget materiale at sende ud for under 1.000,-

 

Det har ihvertifald bragt held i mit firma, jeg hører gerne om andre har oplevet andre gode metoder at kapre kunder på.

 

Se evt. min hjemmeside

 


 

Fortsat god aften

 

 

Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :
He-He



 



Den var god. Skarpt set! Lad os håbe at Presario er bedre til at revidere end lave skjult reklame for sig selv :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er skam ikke tale om skjult reklame, men bare et hint til at spare en masse penge på unødvendigt reklame.

At jeg linker min hjemmeside, er såmænt ikke for at få kunder, mere for at vise hvem der står bag, det kunne jo have interesse for nogen som seriøst overvejer hvordan man bedst får kunder.

 

Mvh Presario

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej1

 

Mener stadig det er skjult reklame, og efter min mening usmageligt og useriøst.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
 

 

Det er vist tydeligt, at du bare mangler lidt succes her på dine gamle dage.

Men med den profilering du har af din virksomhed, forstår jeg godt hvis du er misundelig :-)

Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Presario

Mange tak for rådet. Det er altid dejligt at høre, hvad der fungerer i praktsis.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!



 



Jeg mangler skam ikke succes på mine "gamle dage" som du udtrykker det, men jeg mener altså



næppe, at man når langt med din spamming og frækhed.



 



At anbefale sig selv som du gør er simpelthen grænsen, så jeg mener da helt klart at min



profilering er betydeligt mere seriøs end det du præsterer.



Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm..

Nu ved jeg sku ikke om der er en eller anden hemmelig del af det hans skriver, som jeg ikke har fået læst...
Men jeg kan altså på ingen måde se hvordan dette skal virke som skjult reklame ?..

Det eneste han nævner om ham selv er da at han kan lave moms ?.. Er det så også skult reklame hvis jeg siger at jeg kan lave hjemmesider??.. Hmm...




Nå.. Men tilbage til emnet..

Syntes det er fedt at høre noget positivt om DirectMail.. Skal selv til at igang med noget, og syntes efterhånden jeg har hørt om alt for mange der slet intet har fået ud af directmail :/ .

Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 05-09-2006 19:03:11 Forfatter: Peter - Revisor

Hej1


Mener stadig det er skjult reklame, og efter min mening usmageligt og useriøst.


 

Hej Peter

Jeg synes, at det virker som om, at du mener at alle andre revisorer og bogføringsvirksomheder udover dig selv er useriøse. Jeg fandt også følgende indlæg http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=5830 . Efter min mening, så er det useriøst ikke at erkende, at der er andre revisorer end dig selv!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rikke!

 

Nej bestemt ikke, men hvorfor ikke gøre det de rigtige steder.

 

 

Hilsen

Peter

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)