Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Direct mail

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Peter

Det kan jeg konstatere, ikke altid er tilfældet, med den debat som jeg henviste til. Der havde Jennifer postet det under "Jeg har et godt tilbud til dig". Det var bare ment som et godt råd, ikke at være efter de andre. Jeg ville ikke vælge en virksomhed, som kun taler negativt om konkurrenterne.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:16
Hej Rikke!

Næ.....men jeg har jo også lært.

Så...lad den blive der.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:18
Tak. Det var dejligt at hører. Det var egentlig også budskabet med indlægget.

Iøvrigt glemte jeg at skrive, at jeg altid hæftede mit visitkort ved. Det virkede ret professionelt og gav altså bid, og så koster det altså ikke ret meget. Så det er til at overskue både økonomisk men også med hensyn til hvem du har sendt ud til.

For god ordens skyld så gem alle du sender ud til, og gerne dele dem lidt op i feks.

frisører, murer osv. Jeg tror det bedste resultat kommer ved at man har en helt klar strategi herom.

Mvh presario.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:21
Peter revisor eller er det Peter tøj-sælger. Du sælger åbenbart begge dele herinde. Men det er måske en helt klar salgsstrategi du har gang i.

Iøvrigt har jeg aldrig hørt om det eksklusive tøjmærke som du påstår det er. Jeg håber da at din kone også har gang i andet.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:26
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 20:40
Dato: 05-09-2006 20:21:03 Forfatter: presario

Peter revisor eller er det Peter tøj-sælger. Du sælger åbenbart begge dele herinde. Men det er måske en helt klar salgsstrategi du har gang i.

Iøvrigt har jeg aldrig hørt om det eksklusive tøjmærke som du påstår det er. Jeg håber da at din kone også har gang i andet.

Hej Presario!

Dig har jeg vist ikke fået hilst på...du kom mig i forkøbet!!!

For øvrigt er det da vist ikke helt lige sådan, at vi plejer at omtale hinanden her på Amino!!!

Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:53
For en god ordens skyld skal jeg lige nævne, at mit første indlæg i denne tråd hvor jeg skriver at der er tale om skjult reklame faktisk slet ikke hører til her.
Det skulle have været postet i denne tråd http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=6943&pageNo=1 hvor Presario så vidt jeg kan se agerer "kunde" hos sig selv. Jeg har postet mit svar i begge tråde ved en fejl.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 21:01
Dato: 05-09-2006 20:21:03
Forfatter: presario

Jeg har sendt tråden til viceværten, da vi er vant til at tale pænt til hinanden herinde.

Jeg tager ingens parti, men bryder mig ikke om mudderkastning for det ødelægger den gode stemning!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:08
Hej Brian!

Jeg støtter dig i din holdning.

Jeg har selv anmeldt indlægget, idet vi også har modtaget private ubehagelige mails.

Hilsen

Peter

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 21:19
Undskyld mig, men jeg kan da slet ikke se at der er tale om skjult reklame. Alle Aminoer med respekt for sig selv er da med i det her forum for at sælge noget, er de ikke? Der er selvfølgelig altid de frelste, men os andre dødelige iværksættere bruger da vores tid herinde for at skabe opmærksomhed omkring vores egen tilstedeværelse. Faktisk netop derfor at jeg svarer på dette indlæg. Jeg kan jo se at trafikken på min hjemmeside stiger hver gang jeg har skrevet et indlæg

At vi så tilmed kan hjælpe hinanden med nogle fif og gode ideer som nu Pressario gør, når han deler ud af sine erfaringer med direct mail - det er da bare fedt.

Viceværten har selv ved flere lejligheder givet udtryk for, at man på Amino er mere end velkommen til at markedsføre sig og fortælle om sine egne fortræffeligheder.

Så tak for hjælpen Presario. I øvrigt kan det da godt være at du får et ring fra mig ved lejlighed, for jeg ved, at der er masser af mindre virksomheder, der har brug for din hjælp. Hos Mødebooker har vi hjulpet med at booke møder for to mindre virksomheder af din art og det har hver gang været med stor succes. Behovet for jeres ydelser er nemlig meget stort!

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)